۰ نفر
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

ایسنا نوشت: دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مدیر موسسه خانه کتاب و انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان با انتشار پیام‌هایی انتخاب سیدعباس صالحی به عنوان وزیز فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفتند.

در پیام علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، آمده است:

انتخاب جنابعالی از سوی رئیس جمهور محترم و همچنین کسب اعتماد قاطع نمایندگان ملت برای خدمت در کسوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حاصل پشتوانه علمی و سابقه درخشان فرهنگی‌تان بوده است. سابقه حضور حضرتعالی به‌عنوان عضو حقیقی هیئت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور مایه امید تمام خدمتگزاران عرصه کتاب، کتابخوانی و کتابخانه‌ها است.

اینجانب به نمایندگی از سوی کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، انتخاب حضرتعالی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفته و توفیق حضرتعالی را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌کنم.

در پیام تبریک مجید غلامی جلیسه، مدیرعامل خانه کتاب، به سیدعباس صالحی نیز عنوان شده است:

انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم از طرف رئیس محترم جمهوری را که با رأی اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی همراه بود، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
بدون شک این انتخاب نشات‌گرفته از تعهد، کارآمدی، شایستگی‌، تخصص و تجربه بالای حضرتعالی در دوره ها و مسئولیت های مختلف است که موجبات رشد و ارتقای مجموعه فرهنگی کشور را در پی خواهد داشت و در پی این انتخاب و انتصاب شایسته می‌توان افقی روشن و آینده‌ای پر از امید را برای مجموعه فرهنگی و هنری کشور متصور شد.
جنابعالی یکی از چهره‌های ارزشمند و فرهیخته عرصه علم و دانش کشور محسوب می‌شوید که همواره با تفکر فرهنگی و به دور از حاشیه‌های سیاسی در مسیر تحقق اهداف جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر گام برمی‌دارید.
با حضور شایسته جنابعالی در این جایگاه خطیر و بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت‌های فراوان و متنوع فکری بیش از پیش شاهد افق‌های روشن در تقویت جایگاه فرهنگ در جامعه خواهیم بود.
ضمن تقدیر از حسن انتخاب دولت تدبیر و امید و رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای انتخاب جنابعالی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تداوم توفیقات جنابعالی را آرزومندم.

همچنین در پیام تبریک انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید عباس صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی انتصاب شایسته حضرت عالی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی رئیس محترم جمهور که با رای اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی پاسخ داده شد، آرامش خاطر را برای اهالی فرهنگ و هنر کشور به ارمغان آورد.
انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان ضمن تبریک این اعتماد شایسته، رجاء واثق دارد همانگونه که توفیق مهار بحران‌های حوزه فرهنگ در جایگاه معاونت فرهنگی را با شخصیت ممتاز نشاگرفته از ادب و متانت و رفتارهای مبتنی بر خرد جمعی داشتید در این عرصه سترگ و خطیر نیز به لطف الهی موفق و سربلند شوید.
اهالی نشر ضمن اینکه حضور جنابعالی را به عنوان یکی از نقاط درخشان و پرافتخار کابینه دوازدهم مغتنم می‌دانند به کاهش دغدغه های فرهنگی نهادهای مختلف و مآلا تمرکز نیروهای فرهنگی آنان ذیل این وزارتخانه با حضور فرد شایسته و دغدغه‌مندی چون شما امیدوارند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =