سایت فدراسیون والیبال نوشت:سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران گفت:«انگیزه بسیار زیادی داریم که در جام قهرمانان بزرگ جهان سومین شگفتی را داشته باشیم.»

ایگور کولاکوویچ بعد از نخستین تمرین تیم ملی در شهر اوساکا اظهار داشت: تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در جام قهرمانان بزرگ جهان برابر برابر یکی از بهترین تیم‌های جهان، یا شاید بهتر است بگویم بهترین تیم جهان به میدان می‌رود.

وی افزود: ایران ابتدا برابر ایتالیا دارنده مدال نقره و در بازی دوم مقابل آمریکا دارنده مدال برنز المپیک قرار گرفت و فردا هم به مصاف برزیل قهرمان المپیک خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی والیبال ادامه داد: برزیل حریف قدرتمندی است، اما بسیار انگیزه داریم که پس از شکست ایتالیا و آمریکا به دنبال شکست برزیل و خلق سومین شگفتی در این مسابقات باشیم.

تیم ملی والیبال ایران فردا جمعه در سومین مسابقه خود در جام قهرمانان بزرگ جهان از ساعت 8:10 دقیقه صبح به وقت تهران به مصاف برزیل قهرمان المپیک می‌رود.

هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ مردان جهان که از 21 شهریورماه در ناگویا آغاز شده بود، 26 شهریور ماه با معرفی تیم‌های برتر در اوساکا به پایان می‌رسد.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =