رییس فدراسیون چوگان: فشارهایی برای استعفای من هست/ می‌خواهند چوگان خانوادگی اداره شود!

ایسنا نوشت: گلنار وکیل گیلانی، گفت: گروهی بر خلاف نظر رهبری نمی‌خواهند چوگان توسعه یابد و با این که فشارهایی برای استعفای من وجود دارد اما این کار را انجام نمی دهم.

رییس فدراسیون چوگان درباره تکذیب خبر برکناری‌اش، گفت: من خبر را تکذیب می‌کنم و حتی در سایت فدراسیون نیز این موضوع را رد کردیم. هیچ ابلاغی از سوی وزارتخانه به ما نشده است. من حتی دیروز که این خبر را شنیدم با روابط عمومی وزارتخانه صحبت کردم و او نیز ابراز بی اطلاعی کرد. ابلاغی به من داده نشده است و من امروز (دوشنبه) سر کارم هستم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در اساسنامه این فدراسیون وزارت ورزش و جوانان حق عزل رییس فدراسیون را دارد، پاسخ داد: بلی. در اساسنامه ما وزیر ورزش و جوانان این حق را دارد.

وکیل گیلانی در پاسخ به این سوال که آیا درست است که قرار بوده در یکی، دو روز آینده استعفا بدهد، تصریح کرد: به هیچ وجه. من هیچ تمایلی به استعفا نداشته و ندارم. البته فشارهایی بوده که استعفا بدهم، اما چون من در کارم کوتاهی نکرده‌ام و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در مسیر احیای چوگان با جان و دل کار کرده‌ام، استعفا نمی‌دهم. سیاست‌هایی وجود دارد که این اتفاق رخ دهد، اما من با جان و دل در خدمت ورزش هستم و با تمام وجود برای چوگان تلاش می‌کنم. من این رشته ملی را دوست دارم و تمام تلاشم بر این بوده که چوگان همگانی شود و همه از آن استفاده کنند.

رییس فدراسیون چوگان در پاسخ به این سوال که سیاست‌ها مخالف حضور او در فدراسیون است یا حضور افراد دیگر، بیان‌ کرد: مخالفت‌ها با من نیست. مخالفت‌ها با توسعه چوگان است. من همین امروز کار یک استان دیگر را برای چوگان انجام دادم. واقعا با جان و دل کار کردم. ماموریت من توسعه چوگان در کل کشور است و در این راه اطاعات کورکورانه از کسی را نکرده‌ام و همان طور که مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند که چوگان احیا شود در این مسیر گام برداشتم، اما متاسفانه افرادی هستند که نمی‌خواهند چوگان توسعه پیدا کند و دوست دارند که این رشته به طور خانوادگی کار کند.

او افزود: اما من به عنوان رییس فدراسیون این اجازه را نمی‌دهم و مخالف هستم. در این پانزده سالی که چوگان به عنوان فدراسیون کارش را انجام می داده فعالیت به اندازه دو استان بوده است و به همین دلیل هم مقام معظم رهبری تاکید کردند که این رشته باید احیا شود و به نظرم در این مسیر وزارت ورزش و جوانان هم باید فکری کند. من به عنوان رییس فدراسیون برای توسعه این رشته تلاش می‌کنم ، اما کارشکنی‌هایی وجود دارد.

رییس فدراسیون چوگان در پایان برکنار کردن نایب رییس‌اش را نیز رد کرد.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =