مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بعضی‌ اظهارنظر‌ها این شائبه را ایجاد می‌کند که آن‌ها نگران الهلال هستند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس؛ علی اکبر طاهری اظهار داشت: متاسفانه شرایط پیش آمده برای پرسپولیس دستاویزی قرار گرفته است تا بعضی افراد با سوء استفاده از فضای روانی پیش آمده و عدم اطلاعات کافی نزد افکار عمومی، هر آنچه که دوست دارند را به شکلی غیر مسئولانه در راستای اهداف خود‌، مطرح کنند. در این وضعیت شاهد هستیم که درست در شب قبل از مهمترین بازی پرسپولیس و نماینده فوتبال ایران در دو، سه فصل اخیر چنین افرادی به اظهارنظرهای نادرست و ارائه اطلاعات غلط می‌پردازند که حاصل آن نمی‌تواند غیر از آشفتگی هواداران و پرسپولیس به سود حریف سعودی باشد. در این میان عملکرد بعضی، کاملا این شائبه وتلقی را ایجاد می‌کند که آنها نگران الهلال هستند و نه پرسپولیس!

وی ادامه داد: بعضی افراد، در این شرایط حساس می‌آیند و با استفاده از برنامه‌های تلویزیونی یکسری حرف‌هایی می‌زنند و اظهارنظرهایی را مطرح می‌کنند که بخش اعظم آن نادرست است. آنها همچنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند بدون آنکه اطلاعی از اقدامات باشگاه داشته باشند. باشگاه پرسپولیس قطعا در موقع لزوم پاسخ‌های مناسبی برای این موارد خواهد داشت ولی اکنون هواداران بدانند که در راستای پیگیری‌ها و اقداماتی که در حال انجام است و به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از مطالب و اطلاعاتی که ممکن است در صحبت‌ها مطرح شود به این مقدار بسنده می‌کنیم.

طاهری خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی با توجه به اینکه هواداران نگران هستند، نمی‌خواهیم فکر آنها را بیشتر مشوش کنیم. تا امروز با لطف و حمایت هواداران کار را پیش بردیم، از اینجا به بعد هم به یاری خدا کار را با حمایت همین هواداران ، درایت کادر فنی، همت بازیکنان ادامه خواهیم داد وان شاء ا... پیروز از مصاف با الهلال خارج خواهیم شد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پایان تصریح کرد: در چند روز اخیر مطالب نادرست زیادی علیه پرسپولیس مطرح شده است ولی در حال حاضر در کنار پیگیری تمام اقدام‌های لازم، از هواداران می‌خواهیم در این شب‌های عزیز بزرگ که از بهتری زمان ها برای استغفار و دعا است، برای موفقیت تیم محبوب خود و کشورشان در بازی‌های پیش رو دعا کنند.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =