سایت فدراسیون فوتبال نوشت: رییس فدراسیون فوتبال گفت:دیدار دوستانه با تیم‌ملی توگو در تهران فرصت مناسبی برای ایران محسوب می‌شود.

مهدی تاج درباره برگزاری بازی دوستانه تیم ملی مقابل توگو عنوان کرد:خوشبختانه طبق برنامه ربزی صورت گرفته،تیم ملی برنامه های خود را پیش می برد.ملی پوشان به زودی آماده برگزاری دوستانه مقابل توگو در تهران می شوند و پس از آن هم تلاش بر این است که کاروان تیم ملی برای دیدار مقابل تیم ملی روسیه با پرواز چارتر راهی این کشور شود.

وی ادامه داد:دیدار با توگو در تهران و مسابقه با روسیه در این کشور،دو دیدار بسیار خوب تدارکاتی برای تیم ملی در راه آماده سازی برای جام جهانی است.توگو به طور حتم یکی از بهترین تیم هایی بود که در این مقطع زمانی می شد با این تیم دیدار کرد و در مجموع فرصت مناسبی برای تیم ملی محسوب می شود.جمعی از بازیکنان این تیم در اروپا بازی می کنند و در نهایت برگزاری مسابقه با تیم ملی توگو در تهران،شرایط مناسبی را رقم زد.

رییس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت های خود،درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات عنوان کرد:قبل از هر چیز باید بگویم که برخی اظهارنظرها درباره باشگاه پرسپولیس به دور از واقعیت های موجودی است که این باشگاه با آن روبرو است.ضمن اینکه همه بر این وافقند که این اتفاق و اتفاقات مشابه برای فوتبال کشور،تلخ و ناراحت کننده است.

وی ادامه داد:پرسپولیس امروز در بازی مقابل الهلال می تواند از احمد نوراللهی استفاده کند.ضمن اینکه این باشگاه تا پنجره بعدی نقل و انتقالات که تا 15 دسامبر (24 آذر) است هم می تواند بازیکن آزاد را جذب کند.

تاج خاطرنشان کرد:علاوه بر این باشگاه پرسپولیس می تواند فرآیند پیگیری حقوقی خود را نسبت به این رای از طریق CAS،دادگاه بین المللی ورزش پیش ببرد.از نظر من باشگاه پرسپولیس می بایست در این زمینه واکاوی دقیق و مفصلی کند که اتفاق رخ داده چگونه پیش آمد و مهم تر از آن چگونه از اتفاقات تلخ مشابه می بایست پیشگیری کرد.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =