بازیگر سرشناس سریال «گوزل» همبازی پرویز پرستویی

نورگل یشیل‌چای بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ترکیه مقابل دوربین کارگردان ایرانی خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نورگل یشیل‌چای که از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ترکیه محسوب می‌شود و در نقش مادر سلطان در مجموعه تلویزیونی «هزار سال باشکوه - کوشم» ایفای نقش کرده بود، قصد دارد برای بازی در فیلم «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی‌نژاد و به تهیه‌کنندگی مهرداد فرید راهی ایران شود.

بر اساس خبر سینما سینما، فرید و فضلی‌نژاد اسفندماه سال ۱۳۹۵ پروانه ساخت این فیلم سینمایی را دریافت کردند و براساس خبری که در رسانه‌های ترکیه منتشر شده، پرویز پرستویی و یشیل‌چای نقش‌های اصلی این فیلم سینمایی را ایفا خواهند کرد. یشیل‌چای در نقش دلارام در این فیلم ظاهر خواهد شد.

در اخبار ترکیه‌ای عنوان فیلم «جن زیبای یدالله» عنوان شده است و براساس همین اخبار فیلمبرداری ساخته جدید فضلی‌نژاد از نیمه مهرماه آغاز خواهد شد.

یشیل‌چای برای بازی در این فیلم پنج هفته در ایران به سر خواهد برد.

این بازیگر ترکیه‌ای که برای سفر به ایران هیجان‌زده است در مورد بازی در فیلم فضلی‌نژاد گفت: «امکان اینکه جوایز بین‌المللی دریافت کنیم وجود دارد.»

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    4 2
    خودمون کم دارم..... استاد. لیلا حاتمی هدیه تهرانی......
  • بی نام A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
    2 2
    خودمون بازیگرکم داریم مگه ایرانیها ندید بدیدن اینهمه بازیگر زن داریم فقط دنبال اسم درکردن هستند آنقدر ندید بدید نباشید خودتونو مزحکه نکنیدحالا سینمای ایران خیلی سالمه پای این گوزل بنده خوداروهم باز می‌کنید به سینمای ایران