مربی استقلال بعد از دومین پیروزی در لیگ برتر: عالی بودیم و برنده شدیم

مربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی این تیم برابر سپیدرود گفت: کارهایی که تمرین کرده بودیم را به خوبی اجرا کردیم و بردیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک سپیدرود رشت را شکست داد. این دومین پیروزی آبی‌پوشان در فصل جاری لیگ برتر بود.

صالح مصطفوی، مربی استقلال که به جای میک مک‌درموت (سرمربی موقت این تیم) در نشست خبری بعد از بازی با سپیدرود شرکت کرده بود، درباره این بازی اظهار کرد: بازیکنان ما عالی کار کردند. کارهایی که تمرین کرده بودیم را به خوبی اجرا کردیم و بردیم.

وی ادامه داد: در بین دو نیمه میک درموت نکات فنی مد نظر خود را به بازیکنان گفت و بازیکنان این خواسته‌ها را به بهترین نحو اجرا کردند.

مربی استقلال درباره تفاوت این تیم در دو نیمه بیان کرد: ما معتقد نیستیم که در نیمه اول پایین‌تر از نیمه دوم بودیم. بازیکنان در اجرای راهکارها موفق نبودند. ما در نیمه دوم بهتر خلق موقعیت کردیم. بازیکنان ما در هر دو نیمه عالی تلاش کردند.

او درباره جو ورزشگاه عضدی گفت: همان‌طور که میک گفته بود، فوتبال برای تفریح و لذت بردن تماشاگران است. تلاش همه ما به خاطر وجود این هواداران است. حضور این همه هوادار در رشت از زیبایی‌های فوتبال است.

صالح مصطفوی درباره مصدومان استقلال گفت: هواداران استقلال باید بدانند که برخی از بازیکنان ما امروز آماده نبودند ولی به خاطر هواداران با تمام توان به میدان رفتند.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =