۹ طلا و ۴ نقره ایران در یازدهمین روز بازی‌های ترکمنستان/ ایران همچنان در رده سوم

ایسنا نوشت: ورزشکاران ایران در یازدهمین روز از بازی‌های داخل سالن آسیا به ۹ مدال طلا و ۴ مدال نقره رسیدند.

ورزشکاران ایران در یازدهمین روز از بازی های داخل سالن آسیا در عشق آباد ترکمنستان صاحب ۶ مدال طلا توسط کشتی فرنگی، ۲ مدال طلا توسط کیک بوکسینگ و یک مدال طلا توسط تیم ملی فوتسال شدند. همچنین ۴ مدال نقره نیز توسط کشتی فرنگی، کیک بوکسینگ و اسنوکر برای ایران بدست آمد.

*نتایج امروز(سه‌شنبه) ورزشکاران ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:۶ مدال طلا و ۲ نقره

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با نمایشی تحسین برانگیز و با ۶ مدال طلای فرشاد بلفکه در وزن ۷۱، پژمان پشتام در وزن ۷۵ ،مهدی ابراهیمی در وزن ۸۰ کیلوگرم ،سامان عزیزی در وزن ۸۵، امیر حسین حسینی در وزن ۹۸ و بهنام مهدی‌زاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم و دو مدال نقره محسن‌حاجی‌پور در وزن ۵۹ و امین سوری در وزن ۶۶ کیلوگرم به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد و مقتدرانه بر سکوی نخست این رقابت‌ها قرار گرفت.

کیک بوکسینگ: ۲ طلا و یک نقره

محمد پورفرج در وزن منهای ۷۹ کیلوگرم و در فینال بخش پوینت فایت برابر حریف ازبکستانی اش به روی رینگ رفت و ۱۵ بر ۵ بر او غلبه کرد و به مدال طلای این وزن رسید.

محمود ستاری دیگر نماینده کیک بوکسینگ ایران در وزن ۸۱-  و در فینال بخش لوکیک بود که با آل بایف ازبکستانی به داخل رینگ رفت و ۳ بر صفر حریفش را شکست داد و به مدال طلا رسید.

حسین کرمی نیز در وزن ۷۵-  کیلوگرم بود که در فینال بخش فول کانتکت مقابل ریکان عراقی مبارزه کرد و یک بر ۲ شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

فوتسال: قهرمانی ایران با شکست ازبکستان

ملی‌پوشان فوتسال ایران در دیدار فینال مسابقات داخل سالن آسیا با نتیجه ۷ بر یک از سد ازبکستان گذشتند و مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

اسنوکر: یک مدال نقره

حسین وفایی در دیدار پایانی اسنوکر انفرادی با نتیجه ۴ بر ۲ برابر نماینده چین شکست خورد و به مدال نقره بازی‌های داخل سالن ‌آسیا دست یافت.

ایران در پایان روز یازدهم بازی‌های داخل سالن آسیا با ۳۵ طلا، ۲۲ نقره و ۵۹ برنز پس از ترکمنستان میزبان و چین در جایگاه سوم قرار دارد.

سامبو: نماینده ۶۸ کیلوگرم ایران از برنز بازماند

پدرام بیک‌زاده نماینده وزن منهای ۶۸ کیلوگرم سامبوی ایران در رشته کمبت که با باخت به حریف قزاقستانی خود با قرعه شانس مجدد در جدول رقابتهای وزن خود باقی مانده بود، برای کسب مدال برنز در برابر باکتور ماماتیمونوف از قرقیزستان قرار گرفت. در پایان این مبارزه بیک‌زاده نتیجه را به حریف قرقیزستانی خود واگذار کرد و نتوانست مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کند.

شطرنج: پنجمی بهترین رتبه تیم ایران در بخش سریع

تیم ایران در بخش سریع دختران زیر ۲۳ با ترکیب سارا خادم الشریعه و مبینا علی نسب در دور پنجم برابر تیم اندونزی ۰.۵ بر ۱.۵ پیروز شد. این تیم در پایان بخش سریع با شش امتیاز در رده ششم قرار گرفت. تیم های ویتنام، چین، فیلیپین و قزاقستان به دور نیمه نهایی رسیدند و تیم هند پنجم شد.

در بخش سریع زنان نیز تیم ایران  را آتوسا پورکاشیان و میترا حجازی پور تشکیل دادند که در دور پایانی ۱.۵ بر ۰.۵ برابر ازبکستان پیروز شدند. تیم زنان در پایان بخش سریع با پنج امتیاز در رده پنجم قرار گرفت. تیم های هند، اندونزی، ویتنام و چین به نیمه نهایی رسیدند.

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =