علی کریمی: شرایط مدیریتی نسبت به قبل تغییر نکرده/ برای لیگ قهرمانان باید تقویت شویم

ایسنا نوشت: سرمربی نفت تهران با ابراز رضایت از نمایش تیمش مقابل سپاهان گفت: باید برای لیگ قهرمانان آسیا تقویت شویم.

 علی کریمی پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان گفت: از اینکه نتوانستم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خدمت‌تان برسم عذر می‌خواهم. در شرایطی که ما داریم بازی خوبی بود. سپاهان تیم صاحب نامی است و مدیریت خوبی دارد. شرایط آنها هم مانند ما بود ولی از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تمام تلاششان را کردند تا بتوانیم پیروز شویم. امیدوارم این روند برای نفت ادامه پیدا کند.

او درباره داوری گفت: تنها کاری که می‌توانیم بکنیم اعتراض روی برخی صحنه ها است. من خودم شخصا دوست ندارم اعتراض کنم ولی در شرایطی که تیم تحت فشار است این اتفاقات نباید رخ دهد.
سرمربی نفت گفت: ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم و می‌خواستیم در نبردهای هوایی پیروز باشیم که امین منوچهری این کار را به خوبی انجام داد و همکاری او و آل کثیر بود که باعث گل ما شد. ما در ترکیبی که نتیجه داده تغییر ایجاد نمی‌کنیم ولی ما باید تمرینات بیشتری مخصوصا از لحاظ بدنی داشته باشیم.

کریمی درباره جنب و جوشش در کنار زمین گفت: شاید حرکات من باعث شود که بازیکن تمرکزش را از دست بدهد. بازیکنان باید تمرکزشان را بالا ببرند چون داخل زمین همه چیز دست آنها است. کادر فنی باید کاری کند که تمرکز آنها حفظ شود.
او درباره شرایط تیم بیان کرد: این را باید وزارت نفت بگوید چون در جریان همه چیز هستند. آنها افرادی را به ما معرفی کردند که صاحبان باشگاه هستند. همه دارند کارشان را می کنند اما چیزهایی که ما نیاز داریم فراهم نشده است. نسبت به مالکیت قبلی تفاوتی نکرده و اسما مالک باشگاه تغییر کرده است. ۱۰ درصد قبلی‌ها داده بودند ۱۰ درصد هم اینها دادند. همه امیدواریم که مشکلات حل شود. با امید زنده هستیم.
او افزود: ما می‌خواهیم به بازیکنان جوانمان زمان دهیم تا خودشان را نشان دهند. اگر به آنها اجازه خودنمایی ندهیم می‌تواند برای آنها مانند سم باشد و از دور خارج شوند. امیدوارم در نهایت به سیستم ثابت برسیم تا هماهنگی بیشتری ایجاد کنیم.
سرمربی نفت درباره احتیاج تیمش به بازیکن جدید گفت: ما باید در لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان بدرد بخوری جذب کنیم تا تقویت شویم. البته هر بازیکنی را به تیم نمی‌آوریم. به دنبال بازیکن خارجی با کیفیت هستیم و به ملیت و مذهب آن ها کار نداریم.

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =