تشکیل نشست کمیته پدافند غیرعامل در شرکت توزیع برق استان سمنان

ششمین نشست کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین دبیر کمیته مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: ششم تا دوازدهم آبان ماه امسال به عنوان هفته پدافند غیرعامل است و شعار این هفته نیز تحت عنوان "پدافند غیرعامل ، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور" نامگذاری شده است .
مهندس حسین مهر اندیش افزود: برگزاری رزمایش قطع برق و ارزیابی به کارگیری مولّد های اضطراری تعدادی از دستگاه های اجرائی ، مانور خدمت متعالی با حضور گروه های اجرائی از مدیریت های توزیع برق استان ، قطع فیبر نوری صنعت برق ، به کار گیری برق اضطراری (UPS) در ساختمان ستاد این شرکت ، دوره آموزشی سایبری مرتبط و فضا سازی و تبلیغات محیطی ، به عنوان اهم برنامه های هفته پدافند غیرعامل در این شرکت به شمار می رود که در نشست مذکور برنامه ریزی شده است .
وی اظهار داشت: در حوزه سایبری و به منظور افزایش ضریب امنیت زیرساخت های ارتباطی و امنیت فضای اطلاعات نیز، مانور مربوطه پیش بینی گردیده تا در این هفته اجرائی شود.
یادآور می شود : در این نشست مدیرعامل، معاونین ، مدیران دفاتر حراست و روابط عمومی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور و دبیر کمیته مدیریت بحران و پدافندغیرعامل حضور داشتند

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =