۰ نفر
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
زلزله محور برنامه «پایش» شد

برنامه تحلیلی «پایش» با موضوع زمین لرزه غرب کشور و مقاوم‌سازی ساختمان‌ها در برابر زلزله روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با توجه به زمین لرزه اخیر غرب کشور و خسارت‌های بسیار جانی و مالی که این حادثه طبیعی به‌وجود آورد، برنامه یکشنبه ۲۸ آبان «پایش» زمینه های بروز این حادثه و علل عدم مقاومت بناهای مسکونی و سازه های دولتی در برابر این زلزله را بررسی می‌کند.

در سوال نظرسنجی برنامه هم از بینندگان پرسیده شده است: برای مقاوم سازی ساختمان ها در برابر زلزله، کدام نکته ضروری تر است؟

۱- سخت تر کردن شرایط صدور پایان کار ساختمان ها

۲- نظارت بیشتر بر کار سازندگان ساختمان ها

۳- مبارزه با فساد

علاقه‌مندان به شرکت در نظرسنجی می‌توانند عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه ۳۰۰۰۰۱۱۱ ارسال کنند.

در این برنامه همچنین علاوه بر پیگیری مشکلات تولیدکنندگان کشور و تحلیل تحولات اقتصادی هفته، جوانان موفق در عرصه کسب و کار نیز معرفی می شوند. سید محمد حقی، عباس مرغایی زاده، فاطمه اسماعیل گل و مهدی پوراحمد چهار جوان موفقی هستند که با حضور در استودیو برنامه، از موفقیت خود در کسب و کار جدید می گویند.

برنامه «پایش» با تهیه کنندگی علی ملکی، کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه شب ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.

58244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    0 0
    اینا همه حرفه این بحثها زمان زلزله میشه بعدش ول میشه میره ما قبل ساخت مسکن مهر زلزله بم رو داشتیم ایا کسی هنگام ساخت مسکن مهر عبرت گرفته بود از زلزله بم؟ طرف بیمارستان ساخته فروریخته دیگه چه برسه به ساختمان ممولی و جالب اینه که ساختمان بیمارستان 40 سال ساخت خراب نشده لذا راه حل نداره و یه بحثی میشه ول میشه میره تا زلزله بعد . تهران هم که زلزه بیاد باز بحث میشه ول میشه میره البته تهران زلزله بیاد که دیگه امداد و نجات و بازسازی و..نداریم اونجا رو رها میکنن و میرن دیگه اوار برداری هم نخواهد شد چون نیازمند ده ها سال کار هست همین پلاسکو کل کشور اومدن روزها طول کشید حالا تهران بریزه که دیگه کار ساله است و دیگه ول میشه میره کلا شهر متروکی میشه. تا دیر نشده تهران رو تخلیه کنید حداقل