۱۲ تئوری توطئه در اینترنت از آدم‌خوار بودن ملکه تا خزندگانی که بر زمین حکومت می‌کنند

بسیاری از مردم جهان درگیر داستان‌های باورنکردنی بوده و نبود تجزیه و تحلیل دقیق باعث توسعه دروغ و پارانویا بین مردم در فضای مجازی شده است.

به گزارش خبرآنلاین، عقاید و شایعات عجیب و غریب با حضور اینترنت، رنگ و بوی مجازی به خود گرفته است. بیزینس اینسایدر بر این اساس 12 تئوری توطئه که بیشتر از بقیه در اینترنت دست به دست می شود را مطرح کرده که با هم در زیر می‌خوانیم:

شماره 1-  ملانیا ترامپ یک بدل دارد که در سفرهای اقتصادی همراه با رئیس‌جمهور به سفر می‌رود. توئیت بازان با کنار هم قراردادن تصاویر ملانیای واقعی و کسی که کنار ترامپ می‌ایستد، معتقدند ملانیای اصلی کوتاه‌تر از بدل اوست.

شماره 2- جی کی رولینگ وجود خارجی ندارد. نینا گرانفلد، فیلم‌سازنروژی  در سال 2005 اعلام کرد فردی به نام جی کی رولینگ خالق هری پاتر وجود خارجی ندارد و این مجموعه توسط شورای نویسندگان ایجاد شده که خانم رولینگ ظاهر قضیه است و پوشاننده حقیقت پشت ماجرا است.

شماره 3- فنلاند و فنلاندی وجود ندارد. در سال 2015 در سایت reddit کاربری به نام Raregans نوشت در طول جنگ سرد در تلاش برای حفاظت از حقوق ماهیگیری در دریای بالتیک و رقابت میان ژاپن و شوروی، فنلاند ساخته شد. به عقیده وی افرادی که فنلاندی نامیده می شوند، مردم سوئد، استونی و روسیه هستند و اصلا فنلاندی نداریم.

شماره 4- گروهی از نخبگان خزنده بر زمین حکومت می‌کنند و جاستین بیبر یکی از آنها است. در نظرسنجی سال 2016 از 12 میلیون نفر معلوم شد که گروهی از نخبگان به شکل مارمولک و خزندگان هستند که کره زمین را می‌چرخانند.

شماره 5- ملکه انگلیس آدمخوار است. تا به حال فکر کرده‌اید چرا ملکه انگلیس اینقدر عمر درازی دارد؟ تاریخ نگار انگلیسی، هوبرت هامدینگر معتقد است پاسخ را یافته است: او باید گوشت انسان بخورد تا شاداب بماند. در سال 2012 یکی از خدمه ملکه در قلعه وینسور ادعا کرد بقایای گوشی انسانی را در فریزر ملکه پیدا کرده است.

شماره 6- چالش سطل یخ یک تشریفات شیطانی است. وقتی در سال 2014 چالش مذکور اوج گرفت، کاربران در یوتیوب این کار را نسخه شیطان برای انسان دانستند که توسط شیطان کدهای مخفی آن نوشته و تصویب شده است.

شماره 7 - ناسا درباره خورشید دوم اطلاعات ذی‌قیمتی دارد که به کسی نمی‌گوید.  وقتی ناسا از کشف Planet 9 در سال 2016 خبر داد، پاول کاکس به عنوان منجم، اعلام کرد ناسا در واقع خورشید دوم را کشف کرده است.

شماره 8 - میشل اوباما زن رئیس جمهور سابق، در واقع یک مرد است نه زن!

گفته می‌شود وقتی جوآن ریورز در سال 2016 در جوک خنده داری گفت میشل اوباما دو جنسیتی است، توسط اوباما ترور شد.

شماره 9 - کره زمین صاف و مسطح است. پس از خسوف اخیر در ماه اوت، تعداد کاربران یوتیوب که به تئوری صاف بودن زمین اعتقاد پیدا کرده‌اند، چند برابر شده است.

شماره 10 - اسرائیلی‌ها یک بسته شیطانی حاوی کوسه‌های جی پی اس دار در اختیار دارند که از آنها علیه دشمنان خود استفاده می کنند. مردم می‌گویند حمله کوسه‌ها به سواحل مصر در سال 2010 ثابت کننده این تئوری است. مردم در جنوب سینا دولت اسرائیل را مقصر دانستند و از کوسه‌های جاسوسی گفتند که به مصر حمله کردند.

شماره 11- برنامه توسعه پایدار سازمان ملل موسوم به دستورکار21 / Agenda 21 برنامه‌ پنهانی روشنفکرها است تا اکثریت قریب به اتفاق جمعیت کره زمین نابود شود.

شماره 12- روبرت کارداشیان و تد کروز یک نفر هستند. تئوری مبتنی بر این فرض است که روبرت کارداشیان نمرده و او همان تد کروز است که وارد کار سیاسی شده است.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    38 32
    نه آدم فضایی در کار هست نه خزنده باهوش زمین هم کروی هست. خیلی از این تئوریها جفنگیاتی هست که ساختند تا مردم دنیا رو سر کار بگذارند و از طرف دیگه هر وقت کسی بهشون گفت بالا چشمت ابرو هست بگند توهم توطئه داری. میگی نه تو همین اینترنت امتحان کن مثلا با دلیل علمی غیر قابل انکار بگو ۱۱ سپتامبر کار خودتون بوده و لشکرکشی آمریکا به کشورهای دیگه هم برای دمکراسی نیست برای سلطه و چپاول هست بلافاصله میگند تئوری پرداز توطئه هستی و حتما اعتقاد داری زمین تخت هست اصلا ذهن خیلی از مردم رو همینطوری خراب کردند. خدا میدونه با این چرندیات تو اون شبکه‌های رنگ و وارنگشون مثل هیستوری و دیسکاوری چقدر از عمر مردم دنیا رو تلف میکنند و مردم رو به بیراهه می‌برند.
  • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    22 5
    در مورد اسراییل تقریبا درسته استفاده از حیوانات برای جاسوسی . مثل جریان دولفین لبنان یا ماجرای کرکس جنوب سوریه که دست مخلفان افتاد بعد از اسراییل گوشت مرغ براش میفرستادن تا سرپا بشه در حالی که مخالفان اسد نون خشک میخوردند .