خبرگزاری صدا و سیما نوشت: چارلی رز، مجری معروف تلویزیونی آمریکایی که روز دوشنبه به دنبال اتهامات آزار و اذیت جنسی از کار خود معلق شده بود، روز سه شنبه به طور قطعی از شبکه های تلویزیونی سی بی اس و پی بی اس اخراج شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک، دیوید رودز، رئیس شبکه سی بی اس در بیانیه ای اعلام کرد «ما فورا به کار چارلی روز برای سی بی اس نیوز پایان دادیم. این برکناری به دنبال افشاگری های دیروز درباره رفتار فوق العاده نگران کننده و غیر قابل گذشت وی صورت گرفته است».

دیوید رودز افزود «برغم مشارکت مهم چارلی در بخش خبری ما، در این سازمان نیز مانند هر سازمان دیگری مهم تر از هر چیزی اطمینان از امنیت و حرفه ای گری در محل کار است که در آن اشخاص بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند».

چارلی روز 75 ساله مجری برنامه «امروز صبح سی بی اس» بود و همچنین در مجله خبری «60 دقیقه» نیز مشارکت بسیار مهمی داشت.
پی بی اس نیز که برنامه خبری چارلی روز را از روز دوشنبه معلق کرده بود، روز سه شنبه اعلام کرد «به رابطه خود با این مجری پایان داده است».

یکی از سخنگویان پی بی اس اعلام کرد «شبکه پی بی اس از همه مجری هایی که با آنها کار می کند، انتظار دارد محیط کاری ایجاد کنند که در آن اشخاص احساس امنیت کنند در آنجا با آنها با احترام و به طور شایسته رفتار شود».
چارلی رز یکی از شخصیت های معروفی است که به دنبال پرونده وینشتاین از جایگاه خود سقوط می کند».

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =