سپاه یعنی ملت و ملت یعنی سپاه/ خداقوت سردار سلیمانی

علی پاداشی


سلام بر شهدا شهدای کربلا و امام شهدا، سلام بر شهدای دفاع مقدس و سلام و درود بر شهدای خانطومان شهدای مدافعان حرم، عن قریب وعده نصرت الهی فرا رسید و مردی از تبار پاکبازان ولایت همچون مالک اشتر با فریاد الله اکبر، پرچم اسلام را بر فراز شهر البوکمال به اهتزار درآورد همان جایی که تا چند ماه گذشته دولت‌های حامی این مزدوران به فکرشان خطور نمی‌کرد بساط این پست فطرتان از خدا غافل اینگونه جمع شود.
آفرین بر سپاه اسلام، آفرین بر فاطمیون و آفرین بر زینبیون، درود بر دلاورمردان سوریه و درود و رحمت خدا بر رزمندگان از جان گذشته ایران اسلامی، چه زیبا و با اقتدار وارد نبرد شدید و چه با اقتدار درس عبرت به همه دول مدعی مبارز تروریست دادید.
درود خدا بر سرلشکر سلیمانی، فرمانده سپاه اسلام در مبارزه با داعشیان، چه کسی باور می‌کند این فرمانده غیور اسلام در دو ماه گذشته خبر پاکسازی این مزدوران وحشی صفت را بدهد و امروز زودتر از زمان پیش‌بینی شده این خبر به واقعیت بپیوندد.
درود بر رزمندگان ظلم ستیز روسیه و صد سپاس از همه داوطلبانی که خواستار حضور در جنگ علیه داعش بودند و به هر علتی بخت با آنها یار نبود. راه ظلم ستیزی و نصرت مظلوم و جهاد در راه خدا چیزی است که ثواب آن این وعده الهی است که در سوره مبارکه «صف» آمده است و از آن به تجارت نیکو یاد کرده است.
یَأَیهَُّا الَّذِینَ ءَامَنُواْ هَلْ أَدُلُّکمُ‌ْ عَلیَ‌ تجَِارَةٍ تُنجِیکمُ مِّنْ عَذَابٍ أَلِیمٍ(۱۰) تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَ رَسُولِهِ وَ تجَُاهِدُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِکمُ‌ْ وَ أَنفُسِکُمْ ذَالِکمُ‌ْ خَیرٌْ لَّکمُ‌ْ إِن کُنتُمْ تَعْلَمُونَ(۱۱)

یَغْفِرْ لَکمُ‌ْ ذُنُوبَکمُ‌ْ وَ یُدْخِلْکمُ‌ْ جَنَّاتٍ تجَْرِی مِن تحَْتهَِا الْأَنهَْارُ وَ مَسَاکِنَ طَیِّبَةً فیِ جَنَّاتِ عَدْنٍ ذَالِکَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ(۱۰-۱۲/صف)

ای اهل ایمان! آیا شما را به تجارتی راهنمایی کنم که شما را از عذابی دردناک نجات می‌دهد؟ به خدا و پیامبرش ایمان آورید و با اموال و جان‌هایتان در راه خدا جهاد کنید. این ایمان و جهاد اگر به منافع فراگیر و همیشگی آن‌ معرفت و آگاهی داشته باشید برای شما از هر چیزی‌ بهتر است؛

و خداوند متعال در اثر آن گناهتان را می‌آمرزد و شما را وارد بهشتی می‌کند که از زیر درختان آن نهرها جاریند و در خانه‌هایی منزل می‌دهد که پاکیزه اند و در بهشت‌های جاویدان قرار دارند؛ این است کامیابی بزرگ.
در ادامه خطاب به آنانی که برای فرزندان این مرز و بوم خط قرمز می‌کشند و از بیرون مرزها نعره سر می‌دهند و به ساحت مقدس سپاه که در لباس خدمت و ایثار، با افتخار از جان و دل در آسمان و زمین در دریا و ساحل از جان و ناموس این ملت جانانه دفاع می‌کنند، اسائه ادب می‌کنند، بدانند این نیرنگ و بازی‌های کودکانه آنان ذره‌ای از محبوبیت سپاه در دل این ملت نمی‌کاهد چرا که همه سپاهیان و مدافعان این کشور فرزندان این ملت‌اند که زیر فرماندهی مقام معظم رهبری و گوش به فرمان رهبری‌اند.
دشمن بداند منبع بسیاری از ارزش‌های انسانی و دینی ایرانی‌ها در درون سپاه است و هر کس به سپاهیان نزدیک‌تر است ارزشمند‌تر و در نزد ملت محبوب‌تر است.
دشمن بداند همه مردم ایران، بسیجی آموزش دیده و به فرمان سپاه آماده هر نوع عملیات‌اند.
دشمن بداند اگر او سپاه را تروریست می‌خواند پس باید بگوید همه ملت ایران تروریست‌اند چون همه سپاهیان فرزندان این مرز و بوم‌اند سپاه یعنی ملت و ملت یعنی سپاه. و این نگاه ملت نسبت به همه نظامیان و برادران ارتشی و نیروی انتظامی نیز اینگونه است ما مزدور نداریم همه آحاد مردم در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران یک ملت بزرگ و سربلند هستیم و جز در برابر ذات اقدس الهی سر برای کسی خم نخواهیم کرد و کسی یارای تفرقه‌افکنی بین ما نیست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =