معاون امنیتی و سیاسی استاندار اردبیل گفت : گفت و گوی سالم و نقدهای مناسب زمینه توسعه فرهنگی و اجتماعی اردبیل را محقق می سازد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ناصر نصیری روز سه شنبه در جلسه گفت وگوی اجتماعی با هنرمندان که در سالن اجتماعات شهرداری اردبیل برگزارشد، تصریح کرد: زمینه توسعه فرهنگی و اجتماعی هر شهر با گفت و گوی سالم و انتقاد سازنده ممکن خواهد و امروزه بیش از پیش نیاز به تمرین این گفت و گو و تعامل داریم.

وی با بیان این که هنرمندان و اقشار فرهیخته اردبیل می توانند سهم عظیمی در گسترش فضاها و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی اردبیل داشته باشند گفت: برگزاری چنین جلسات و نشست هایی با هنرمندان به منظور بهره گیری از توانمندی ها و پیشنهاد آن ها یک اقدام فرهنگی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: باید توقعاتمان بر اساس واقعیت های موجود باشد چرا که با نگرش فردی نمی توان راهکار و پیشنهاد منطقی برای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر ارایه داد.

نصیری با تاکید بر این که قیاس ها نیز باید اصولی بوده و بر اساس ظرفیت های موجود باشد، گفت: یقینا همکاری و تعاملات هنرمندان با مجموعه شهرداری برکات ارزشمندی خواهد داشت.

وی گفت: تنها توسعه عمرانی،نیاز شهروندان نبوده و اقدام شهرداری اردبیل مبنی بر مشارکت هنرمندان و ارایه راهکار و پیشنهاد برای ارتقای توسعه فرهنگی و اجتماعی قابل تقدیر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =