ایسنا نوشت:

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اصفهان از نظر دریافت بودجه استان 28 یا بیست و نهمین استان است

سید ناصر موسوی لارگانی صبح روز گذشته (پنج شنبه) در جلسه شورای اداری استان اصفهان با بیان اینکه باید با مردم اصفهان برخوردی در شأن این استان شود، گفت: برخوردی که در مورد مسائلی همچون آب با مردم اصفهان می شود باید برخوردی در شأن ملت ایران باشد زیرا اصفهان صرفا متعلق به خود نیست بلکه متعلق به ایران و جهان است.

او با اشاره به مشکل آب استان اصفهان، گفت: با این وضعیت آب در استان، اصفهان جایی برای ماندن خود اصفهانی ها نیست چه برسد به اینکه توریست به این شهر بیاید. مردم با این وضعیت باید مهاجرت کنند.

موسوی لارگانی ادامه داد: مشکل آب، بیکاری بسیاری در میان جوانان تحصیل کرده و کشاورزان ایجاد کرده است. ذوب آهن و فولاد مبارکه نیز زیر 40 درصد از ظرفیت خود کار می کنند و این یعنی اینکه بیکاری هر روز زیاد می شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اصفهان شهر شهید پرور است و 23 هزار شهید تقدیم نظام کرده است. باید فکری به حال این مردم شود که اکنون با مشکلات بسیاری در حال دست و پنجه نرم کردن هستند.

موسوی لارگانی با بیان اینکه اصفهان ستیزی در سال های گذشته رواج داشته است، گفت: متاسفانه در سال های قبل و در دولت های گذشته و فعلی و مجلس فعلی اصفهان ستیزی وجود داشته و دارد. هفت سال است که در مجلس هستم، اصفهان از نظر دریافت بودجه استان 28 یا بیست و نهمین استان است و اگر کاری در اصفهان می شود مدیریت خود آنهاست. نباید این گونه با مردم اصفهان برخورد شود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    64 8
    شما تو اين هفت سال چرا كاري براي آب اصفهان نكردي؟ كه حالا نسخه ميپيچي
  • reza A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    58 8
    از کرامات شیخ ما این است شیره را خورد و گفت شیرین است
  • بی نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    18 2
    تیتر با متن کاملا تناقض داره