آل نعمه: تماشاگران باید از تراکتورسازی جوان حمایت کنند/ می توانیم سپاهان را شکست دهیم

احمد آل نعمه گرانقیمت ترین مدافع باشگاه تراکتورسازی تبریز بسیار امیدوار است تیمش در این هفته از سد سپاهان عبور کند.

امیر حسین جعفری: احمد آل نعمه، بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز  درباره دیدار پیش روی تیم شان مقابل سپاهان اصفهان، گفت: سپاهان تیم خوبی است. فکر می کنم این تیم بعد از آمدن آقای فرکی، از لحاظ روحی در وضعیت خوبی قرار دارد ولی امیدوارم روز جمعه بتوانیم 3 امتیاز را در بازی خانگی کسب کرده و جایگاه مان را در صدر جدول محکم کنیم.

مدافع میانی تراکتوری ها ادامه داد: کادر فنی نیز تدابیر خوبی را برای این بازی اندیشیده است. سپاهان یکی از رقیبان اصلی ما در لیگ برتر است و باید مقابل این تیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

مدافع تراکتور سازان در پاسخ به این سوال که فکر می کنید می توانید جایگاه تان در صدر جدول را حفظ کنید، گفت: انشالله با تلاش اعضای تیم می توانیم به این هدف رسیده و صدر جدول را نگه داریم. در واقع ما برای هر بازی برنامه داریم و در ادامه مسابقات نیز تمام تلاش مان را به کار می گیریم تا بتوانیم، موفق شویم.

آل نعمه درباره وضعیت آمادگی تیمش، اضافه کرد: خدا را شکر تیم آمادگی خوبی دارد. در حال حاضر در کار های تاکتیکی تمرینات مان را انجام می دهیم تا بتوانیم بیش از اینها آماده بازی شده و در دیداری 6 امتیازی برابر سپاهان به پیروزی برسیم.

بازیکن ملی پوش تراکتور سازان، درباره حضور هواداران این تیم در بازی مقابل سپاهان اصفهان، افزود: امیدوارم هواداران مان روز جمعه در استادیوم حضور یافته و همانند همیشه با تشویق های خود، تیم جوان تراکتور را مورد حمایت قرار دهند. امیدوارم  بتوانیم تماشاگران مان را خوشحال کنیم. 

 

252  41 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =