جمعه شب مصادف با عید سعید فطر دومین مرحله از لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران به پایان رسید و جوایز نفرات برتر در حضور صدها نفر تماشاگر در برج میلاد تهران بدست حسن کریمی قدوسی مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و علی شریفی مدیر عامل برج میلاد تهران به ایشان اهداء شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازروابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در پایان این مرحله از مسابقات در فوتبال مجازی FIFA 15 آرش خامنه‌ای از تهران توانست قهرمانی را از آن خود کرده و جاوید الماسی و پدرام پترنگ هر دو از کرج به‌ترتیب در جایگاه دوم و سوم جام رمضان ایستادند.

پیش از این نیز در رشته PES 2015 محمد کمالی از مشهد توانسته بود قهرمانی را از آن خود کرده و آرین وطن‌خواه و محمد فراهانی به‌ترتیب در جایگاه دوم و سوم جام رمضان قرار گرفته بودند.

عباس ارضی سلطان مدیر لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران با تشکر از میزبانی شایسته برج میلاد و حمایت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای خاطر نشان کرد که میزبانی برج میلاد تهران در این مرحله از رقابت‌ها همانند سنوات گذشته به بهترین نحو ممکن انجام شد و جوایز نقدی این مرحله از لیگ نیز همانند مرحله قبلی توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به‌عنوان همکار و حامی لیگ پرداخت شد.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    1 0
    جای نوید برهانی قهرمان مسابقات جهانی فرانسه در این مسابقات به دلیل کیفیت پایین برگزار کنندگان آن خالی بود