۰ نفر
۳۰ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۶:۵۱

اظهارات رئیس جمهور درباره غلط بودن سیاست دو فرزندی مغایر با شرایط موجود و توانایی های کشور است.

در شرایطی که جمعیت ما دو برابر شده ،مشکل بیکاری همچنان در کشور جدی است و درآمد ناخالص ملی ما افزایش پیدا نکرده مقایسه دوران قبل وبعد از انقلاب درست نیست.

برای مقایسه وضعیت رفاهی ما باید نگاهی هم به کشورهای مثل ترکیه یا مالزی انداخت و دید آیا آنها نیز وضعیت ما را دارند.سیاست کنترل جمعیت،یک تجربه جهانی است و اگر قرار به تغییر در استراتژی کشور در این زمینه است باید متخصصان به آن بپردازند چرا که کنترل جمعیت موضوعی چند جانبه است که متخصصان مردم شناسی ،جامعه شناسی و...می توانند درباره آن اظهار نظر کنند.

معتقدم طرح این موضوع در شرایط فعلی، مشکلی را از کشور حل نمی کند بلکه بر حجم مشکلات می افزاید چرا که ما در حال حاضر با رشد جمعیت در کشور روبرو هستیم در عین آنکه مشکل بیکاری جوانها همچنان پابرجاست.

بیان اینکه سیاست دو فرزندی یک توطئه است چندان سخن منطقی به نظر نمی رسد چر اکه موضوع کنترل جمعیت که غربی ها به آن رسیدند یک موضوع علمی است و آنها منافع خودشان را در این موضع دیدند که به سمت این اجرای این سیاست حرکت کردند .

اگر بخواهیم با هر پدیده یا سیاستی که از غرب می آید این گونه برخورد کنیم پس جایگاه تجربه های بشری در این میان کجاست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 55890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۳
    1 0
    فقط دهاتی ها تابع این فرمایش احمقی نژاد خواهند بود که وای به حال این مملکت
  • مهدی IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۴
    0 1
    چرا شعار کاهش جمعیت فقط در خارمیانه و کشورهای اسلامی است؟؟؟؟ یه کم چشماتونو وا کنین.کنترل شدن جمعیت غرب به خاطر همجنس گرایی تزلزل خنادهاست نه صرفه اقتصادی. این شعار فقط شعار استعماری است هر کس این اجرا کنه احمقه نه احمدی نژاد بد نیس اینجا هم یه سر بزنین http://www.maarefislam.com/doreholomvamaarefislam/booksindex/nekaheyya.htm