کشف و تحویل کیف گم‌شده گردشگر خارجی توسط پلیس گردشگری

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش پلیس گردشگری اصفهان کیف گم‌شده یکی از گردشگران خارجی کشف و قبل از پرواز در فرودگاه به وی تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، جواد درستکار اظهار داشت: روز گذشته یکی از توریست‌های خارجی به ایستگاه پلیس گردشگری واقع در میدان تاریخی امام(ره) اصفهان مراجعه کرد و عنوان داشت که حین گشت و گذار در میدان کیف حاوی پول و مدارک خود را گم کرده و تا یک ساعت دیگر نیز باید به پرواز خود برسد.

وی افزود: مأموران این پلیس شماره تماس وی را گرفته و بلافاصله در قالب تیم‌های مجزا به جستجو برای یافتن کیف گم‌شده پرداختند و با همکاری یکی از کسبه بازار کیف را پیدا کردند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه عنوان داشت: با توجه به اینکه گردشگر خارجی برای برگشت خود به فرودگاه اصفهان رفته بود یکی از مأموران با خودروی شخصی خود به آنجا رفته و قبل از پرواز کیف را به وی تحویل داد.

وی همچنین گفت: گردشگر خارجی که از این اقدام سریع و انسان‌دوستانه مأمور پلیس شگفت‌زده شده بود با تقدیر از نیروی انتظامی که پلیسی مخصوص رسیدگی به مشکلات گردشگران تأسیس کرده عنوان کرد که تاکنون چنین سرویسی به این سرعت از پلیس کشور خود دریافت نکرده بوده است.

درستکار در پایان با بیان اینکه ایستگاه پلیس گردشگری اصفهان به صورت شبانه‌روزی در خدمت گردشگران خارجی است، مطرح کرد: مأموران این پلیس که مسلط به زبان‌های خارجی هستند به توریست‌هایی از ملیت‌های مختلف که از میدان تاریخی امام(ره) بازدید می‌کنند علاوه بر راهنمایی و رسیدگی به مشکلات آنان اطلاعات لازم در خصوص آثار فرهنگی و تاریخی شهر اصفهان همراه با نقشه به زبان انگلیسی را ارائه می‌کنند که این‌گونه اقدامات با استقبال بسیار زیادی از سوی گردشگران روبرو شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =