فرمانده انتظامی استان از کشف 185 کیلو تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به تقل از پايگاه خبري پليس ، سردارغلام عباس غلامزاده در تشريح جزئيات اين خبر گفت: به دنبال كسب خبري مبني بر خريد موادمخدر از استان هاي مركزي و فروش آن در استان چهارمحال و بختياري توسط يك سودا گر مرگ ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختياري قرار گرفت.

اين مقام ارشد انتظامي افزود : پس از بررسي و انجام اقدامات اطلاعاتي مشخص شد اين سوداگر مرگ قصد دارد با يك وانت نيسان مقاديري مواد مخدر را از شيراز به شهركرد انتقال و توزيع نمايد كه با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان فارس شناسايي و توقيف شد.

سردار غلام عباس غلامزاده اضافه کرد: ماموران در بازرسي دقيق از اين خودرو 185 كيلو ترياك كه به طرز بسيار ماهرانه اي جاسازي شده بود کشف و يك نفر نيز دستگير شد.

سردار غلامزاده از افزايش 70 درصدي كشف خبر داد و با اشاره اينكه از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از يك تن و 700 كيلو انواع مواد مخدر كشف ، 24 دستگاه خودرو توقيف و 16 باند شناسايي و متلاشي شدند گفت: متهم به همراه مواد مكشوفه پس از تشکيل پرونده برای انجام مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =