ساعد سهیلى بازیگر فیلم «پات» به همراه امیر توده روستا کارگردان فیلم سینمایى «پات» امروز یکشنبه ٩ خرداد ماه ساعت ١٦ در سینما هویزه مشهد در کنار مردم به تماشاى این فیلم مى‌نشیند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،«پات» كه از ابتداى ارديبهشت ماه در قالب گروه هنروتجربه به نمايش در آمده است قصه‌ى چند روز يك سگ و سه زن در تهران است. بازيگرانى همچون ساعد سهيلى، مصطفى ساسانى، سونيا سنجرى، نگار حسن زاده، جمشيد نورى، فهيمه دباغى، بهنام حميدى فرد، ماندانا نصرتى، بهزاد اشكان، مريم موقر، صادق زمانى به همراه يك سگ به نام «بابى» در اين فيلم ايفاى نقش كرده‌اند. محمد رسولى مدير فيلمبردارى و ميثم صمدى تدوينگر اين فيلم هستند.
پات که ۴ سال از زمان ساخت آن گذشته است در جشنواره هاى معتبرى چون ورشو لهستان، توكيو ژاپن، سائوپائولو برزيل، ترنسيلوانيا رومانى، تفليس گرجستان، واشنگتن دى سى امريكا حضور داشته و موفق به دريافت جايزه ويژه هيئت داوران جشنواره ترنسيلوانيا شده است.
اين فيلم در تهران در پرديس سينمايى كورش، سينما فرهنگ، موزه سينما، پرديس چهارسو و خانه هنرمندان و در شهرهاى مشهد، شيراز، اصفهان و كرج در قالب برنامه گروه هنر و تجربه در این شهرها روى پرده سينماها است. 

58245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =