۰ نفر
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳
مبعث عید بزرگ بندگی و اطاعت است

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: مبعث عید بزرگی بندگی و اطاعت است.

به گزارش خبر آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمود دادگو پیشاپیش فرا رسیدن عید بزرگ مبعث موعد برانگیخته شدن حضرت محمد مصطفی (ص) به مقام اعظم رسالت و پیامبری را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری و عموم ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت و بیان داشت: این عید نماد وحدت شیعه و سنی است و زمین و آسمان غرق در شادی هستند.
وی با بیان اینکه پیامبر نور و رحمت آخرین فرستاده حق تعالی برای هدایت بندگان از تاریکی و جهالت به سمت نور و روشنایی است، خاطر نشان کرد: عید مبعث یادآور جایگاه عظیم نبوت در دین مبین اسلام است و مقامِ حضرت محمد مصطفی (ص) نزد باری تعالی تا حدی والا و رفیع بوده است که خداوند منان قرآن کریم را به قلب ایشان نازل فرمودند.
این مسئول شهری با تاکید بر اینکه باید در ورطه اقدام و عمل به دنبال تحقق آموزه های دینی و اخلاقی باشیم و با اطاعت و بندگی در برابر حق تعالی قلب نازنین حضرت رسول اکرم (ص) را راضی و خشنود سازیم، گفت: بی شک با دعای خیر آن پیامبر نورانی زندگی مان سراسر خیر و برکت خواهد شد و به موفقیت های روز افزون دست خواهیم یافت.
رئیس پارلمان شهری کرج در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: عید مبعث ریسمان نجات بخش وحدت، بندگی و اطاعت است و در چنین روزهایی که درهای رحمت الهی به روی بندگان گشوده شده، باید دست دعا به آستان حضرت دوست برداریم و همچنین با انجام واجبات و مستحبات سعی در جلب رضایت خالق هستی داشته باشیم.
دادگو در پایان خاطر نشان کرد: بر خود لازم می دانم این عید بزرگ و مقدس را به محضر فرد فرد مسلمانان و آزادگان جهان تبریک و شادباش گفته و روزگاری سراسر خیر و برکت را برای عزیزان از درگاه الهی استعانت نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =