کمیته روابط عمومی و تبلیغات ستاد سرشماری استان یزد، با کسب امتیاز 100 توانست رتبه نخست را در میان کمیته‌های تبلیغات استان‌های کشور از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، مسؤول کمیته تبلیغات ستاد سرشماری استان یزد اظهار داشت: کسب این رتبه روز گذشته از سوی سرپرست دفتر استانداردها و نظارت بر طرح‌های آماری مرکز آمار ایران به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد اعلام شده است.

محمدضیاء اولیاء افزود: کمیته تبلیغات توانست با اجرای 30 شاخص ابلاغی از سوی مرکز آمار ایران، امتیاز کامل تبلیغات را در طول اجرای سرشماری کسب کند.

وی تصریح کرد: کمیته تبلیغات علاوه بر آن، مستندات 50 اقدام ابتکاری را به مرکز ارسال کرده است.

مسؤول کمیته تبلیغات سرشماری یزد خاطرنشان کرد: مستندات تبلیغات سرشماری استان با عنوان «روزشمار سرشماری» پایان آذرماه و در مهلت مقرر در قالب دو جلد و 750 صفحه به مرکز آمار ارسال شد، ضمن آنکه نسخه از این گزارشات به استاندار محترم و رئیس مرکز آمار ایران تحویل شده است. 

وی افزود: ستاد سرشماری استان در این ارتباط از تلاش‌ها و حمایت‌های خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، کانال‌های خبری در فضای مجازی و صداوسیما قدردانی می‌کند.

اولیاء، کسب این رتبه را حاصل تلاش جمعی متصدیان روابط عمومی و تبلیغات استان یزد و 10 شهرستان استان عنوان کرد و از حمایت‌های رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و معاون آمار و اطلاعات سازمان در راستای اجرای طرح‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی قدردانی کرد.

هشتمین مرحله سرشماری نفوس و مسکن در دو مرحله برگزار شد که مرحله اول به صورت اینترنتی از سوم مهر آغاز شد و با تمدید تا جمعه 30 مهرماه ادامه یافت.

استان یزد با ثبت نام 197 هزار خانوار، جمعیتی حدود 650 هزار نفر و پیشرفت 58 درصدی جمعیت در سرشماری اینترنتی، توانست رتبه عالی را در این مرحله کسب کند.

همزمان با سرشماری اینترنتی، 320 مأمور از روز چهارشنبه 28 مهرماه کار مرحله دوم و مراجعه حضوری به منازل مردم را آغاز کردند که تا 28 آبان ماه ادامه یافت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =