پست برق جگدان و طرح تامین آب روستایی از سد سهران با حضور وزیر نیرو در بشاگرد افتتاح شد

پست برق ۲۳۰ کیلو ولت جگدان و طرح تامین آب روستاهای شهرستان بشاگرد از سد سهران با حضور حمید چیت چیان وزیر نیرو و جاسم جادری استاندار هرمزگان در شهرستان بشاگرد به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، پست برق ۲۳۰ کیلو ولت جگدان داراي 4 فيدر 230 کيلولت، 6 فيدر 63 کيلوولت  و 6 فيدر 20 کيلوولت بوده و با اعتباري بالغ بر 40 ميليارد تومان احداث شده است.

تامین برق مشترکین منطقه جگدان، افزایش و پایداری ظرفیت شبکه و افزایش رضایت مشترکین منطقه از اهداف بهره برداری از این طرح است.

همچنین طرح تامین آب روستاهای شهرستان بشاگرد از سد سهران افتتاح شد و برای نخستین بار پس از گذشت 10 سال از عمر سد سهران روستاهای شهرستان بشاگرد از این سد آبرسانی می شوند و این طرح بزرگ در فاز اول شامل دو روستای سرتنگ سهران و دست موردان می شود.

روستای سرتنگ سهران 60 خانوار و در روستای دست موردان 50 خانوار سکونت دارند که برای نخستین بار از آب آشامیدنی سالم به صورت لوله کشی بهره مند می شوند.

در فاز نخست این پروژه برای این دو روستا 2 مخزن ثابت 10 متر مکعبی، 4/5 کیلومتر خط انتقال، 500 متر شبکه توزیع  تعبیه و به هر کدام از روستاها تا الان 10 انشعاب داده شده است.

30 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده به فاز اول این پروژه است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =