شهردار اردبیل از آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی در لاین دوم خیابان جام جم اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان با اشاره به اینکه فصل سرما نزدیک است و فصل کاری روبه اتمام می باشد گفت: شهرداری اردبیل همواره سعی می کند حتی در زمان هایی که هوا مساعد می شود خیابان هایی که نیاز ضروری به بهسازی و آسفالت ریزی دارد را آسفالت کند.

وی یکی از این خیابان ها را خیابان جام جم حدفاصل میدان آزادگان تا خروجی شهر عنوان کرد و افزود: مسافت رفت و برگشت این مسیر نزدیک به 2 کیلومتر و 400 متر است و یکی از قدیمی ترین خیابان های سطح شهر است که نیاز اساسی به زیرسازی و آسفالت ریزی دارد.

شهردار اردبیل عنوان کرد: از آغاز سال 96 عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی لاین یک این خیابان انجام شد و به اتمام رسید و اکنون عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی لاین دوم این خیابان به سرعت در حال انجام است.

لطف اللهیان با بیان اینکه عملیات آسفالت ریزی این مسیر در دو شیفت انجام می شود گفت: نزدیک به 8 هزار تن آسفالت در این مسیر پخش می شود که در این عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی و مصالح استاندارد استفاده می شود.

وی گفت : عملیات گسترده برداشت آسفالت و انجام زیرسازی لاین دوم خیابان جام جم با استفاده از ماشین آلات شهرداری اردبیل شامل 3 دستگاه بیل مکانیکی، 5 دستگاه لودر، یک دستگاه آسفالت تراش، 26 دستگاه کامیون، یک دستگاه غلطک و یک دستگاه گریدر در حوزه منطقه یک شهرداری به طور جدی آغاز شده و به سرعت در حال انجام است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =