مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: روز جمعه، همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و مخابرات لرستان در خرم آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی‌یاور عزیز پور،با اشاره به آغاز هفته تربیت‌بدنی و ورزش، اظهار کرد: 26 مهرماه لغایت 2 آبان ماه، هفته تربیت‌بدنی و ورزش با شعار ورزش، سلامت، فرهنگ و امید آغاز خواهد شد.


وی خاطر نشان کرد: هفته تربیت‌بدنی و ورزش فرصت خوبی است که ضمن ارزیابی عملکرد یک ساله حوزه‌های مختلف ورزش، نتایج آن به اطلاع عموم مردم برسد.


مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه در هفته تربیت‌بدنی و ورزش، برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده، بیان داشت: غباررویی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، افتتاح پروژه‌های عمرانی، تجلیل از قهرمانان ورزشی و تجلیل از خادمین حوزه ورزش از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته تربیت‌بدنی و ورزش است.


عزیزپور تصریح کرد: همچنین روز جمعه، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و مخابرات لرستان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و آغاز جشنواره مهرگان و جشنواره پائیزی اینترنت پر سرعت مخابرات، در شهرستان خرم‌آباد و با اهدای جوایزی ارزنده به شرکت‌کنندگان، برگزار خواهد شد.


وی از افتتاح چند پروژه بخش دولتی و خصوصی در هفته تربیت‌بدنی و ورزش خبر داد و گفت: بزرگترین استخر شنای لرستان تحت عنوان استخر امیرکبیر با اعتباری بالغ بر 3.5 میلیارد تومان و مساحت سه هزار و 500 متر در شهرستان دورود در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.


مدیر کل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: همچنین باشگاه سوارکاری مهرگان از بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان و با مساحت یک هزار و 380 متر مربع و ظرفیت 45 راس اسب در کیلومتر 6 جاده ازنا افتتاح خواهد شد.


عزیزپور با اشاره به روز شمار هفته تربیت‌بدنی و ورزش، افزود: روز چهارشنبه با عنوان ورزش، ولایت، اخلاق، فرهنگ و رسانه، روز پنج شنبه با عنوان ورزش، فرهنگ ایثار و شهادت و روز جمعه با عنوان ورزش همگانی بانوان و خانواده، این هفته برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: ورزش دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و جوانان عنوان روز شنبه، ورزش روستائیان عشایر و اقوام عنوان روز یکشنبه، ورزش باشگاه‌ها پیشکسوتان قهرمانان و خیرین ورزشکار عنوان روز دوشنبه و نهایتا ورزش کارمندان، کارگران و نیروهای مسلح عنوان روز پایانی هفته تربیت‌بدنی و ورزش است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =