فیش حقوقی کارگران در حضور ناظرین عالی تحویل شود

مدیر ارشد اجرایی شهر کرج، در جلسه رسیدگی به مشکلات پیمانکاران در معاونت خدمات شهری، دستور داد: تمامی فیش های حقوقی کارگران، با حضور ناظران عالی به آنان پرداخت شود.

به گزارش خبر آنلاین وبه نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، دکتر اصغر نصیری در این جلسه، نخستین عامل افزایش روحیه در شهروندان به هنگام آغاز روز را نظافت شهر عنوان کرد که انجام آن باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.
وی، رسیدگی به امور کارگری از جمله پرداخت به موقع حقوق و مزایای آنان را وظیفه مسئولان دانست و بر ضرورت رفع موانع موجود در این مسیر تاکید کرد.
این مسئول، مشوق اصلی کارگران برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را ادای به موقع دیون و پرداختی های کارگران دانست و اذعان داشت: به ویژه قشر پاکبان به عنوان یکی از اقشار ضعیف جامعه، به شدت نیازمند توجه و رسیدگی هستند.
به کارگیری نیروی اداری در حوزه خدمات یا عکس آن ممنوع!
معاون خدمات شهری شهرداری کرج نیز که در جلسه حضور داشت، با اشاره به نقش مهم پیمانکاران در پیشبرد امور مدیریت شهری، از پیمانکاران خواست نهایت دقت را در تهیه لباس ها و تجهیزات کارگری داشته باشند تا از هر گونه بروز خطر و آسیب به آنان جلوگیری شود.
حسن مدیرروستا، رفع عیب ها و کمبودهای گاری های دستی و مخازن مکانیزه جمع آوری زباله را خواستار شد و افزود: ضروری است ناظران و پیمانکاران با رصد و کنترل سلامت و نظافت خودروهای حمل زباله، کیسه های مخازن و شیرهای تخلیه شیراب، از نشت هر گونه شیرابه در سطح شهر جلوگیری کنند.
مدیرروستا، از پیمانکاران خواست در صورت خرابی هر یک از خورودهای پیمان خدمات شهری، به سرعت نسبت به جایگزینی خودرو اقدام کنند.
وی، تصریح کرد: به کارگیری هر نوع نیروی اداری در حوزه خدمات یا عکس آن ممنوع است.
معاون شهردار در امور خدمات شهری، خاطرنشان کرد: با توجه به شروع فصل بارش، ضروری است نماینده پیمانکار با اختیارات کامل و در روزهای آماده باش در محل حاضر باشند.
لازم به ذکر است شهردار کرج در ادامه این جلسه، در محل استقرار سامانه 137 شهرداری کرج حضور یافت و از این بخش بازدید کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =