امام جمعه اردبیل گفت: نیاز است مدیریت دانشگاه آزاد برنامه‌ریزی منسجمی برای تبیین جایگاه علمی دانشگاه آزاد داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ آیت‌الله سیدحسن عاملی در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل اظهار داشت: باید جایگاه علمی دانشگاه آزاد به طور همه‌جانبه تبیین شود که در این زمینه نیاز است مدیریت این دانشگاه برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه امروزه دانشگاه آزاد نقش اساسی در توسعه جایگاه علمی کشور دارد افزود: باید بتوانیم جایگاه علمی دانشگاه آزاد را ارتقاء دهیم که این امر رسالتی بسیار خطیر و عظیم است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه اقتدار کشور منوط به اقتدار علمی و اقتدار فرهنگی است، گفت: دانشگاه آزاد نقش اساسی در این زمینه ایفا می‌کند که می‌تواند با توسعه برنامه‌های علمی و فرهنگی اقتدار کشور را متضمن شود.

عاملی تصریح کرد: ما در تولید و رشد علمی از دانشگاه آزاد انتظار زیادی داریم که مدیریت دانشگاه آزاد به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشد و در این زمینه برنامه‌ریزی هدفمند انجام شود.

وی گفت: باید پایان‌نامه‌های دانشجویان متناسب با برنامه‌های علمی و ایده‌هایی برای تبدیل علم به ثروت باشد که در این زمینه انتظار می‌رود مدیریت و اساتید دانشگاه آزاد واحد اردبیل این مهم را مبنای کار خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دانشگاه آزاد باید متکی به خود باشد و تدبیری در حوزه مالی این دانشگاه انجام شود تا با چالش و مشکلاتی روبه‌رو نشویم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =