وضعیت بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری کرج بررسی شد.

هفتمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج به ریاست عباس زارع و حضور حداکثری اعضای کمیسیون تشکیل و درخواست پرسنل شهرداری مبنی بر رسیدگی به وضعیت بیمه تکمیلی کارکنان روی میز مذاکره قرار گرفت.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، عباس زارع در ابتدای جلسه گفت: متاسفانه موجی از نارضایتی کارکنان شهرداری کرج از وضعیت پیش آمده در خصوص قطع قرارداد بیمه تکمیلی این مجموعه بوجود آمده است که در راستای تامین امنیت خاطر پرسنل در انجام امور درمانی و سلامت باید این مشکل هر چه سریعتر مرتفع گردد.
وی در ادامه شهرداری را خطاب قرار داد و گفت: شهرداری نیز باید به تعهدات خود عمل نماید و در خصوص پرداخت هایی که در تعهدات خویش بر عهده دارد در موعد مقرر به انجام رساند.
در ادامه محمد رضا رضاپور توضیحی کامل از روند برگزاری مناقصه و انتخاب بیمه گر برای انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری کرج داد.
در پی مذاکرات مذکور و پس از بررسی هایی که از سوی اعضای شورای شهرو کارشناسان حقوقی صورت گرفت، مقرر شد شهرداری کرج هر چه سریعتر و با استفاده از ظرفیت مالی و معاملاتی اقدام به انتخاب بیمه گر و انعقاد قرارداد جهت تامین نیازهای درمانی پرسنل نماید.
عباس زارع تاکید کرد: شهرداری یک مجموعه بزرگ و پر جمعیت است که بلاتکلیفی وضعیت بیمه ای آن کار پسندیده ای نیست و باید حق الناس در موعد مقرر عملی شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =