امروز سکه تمام بهار آزادی با کاهش ۳ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به قیمت یک میلیون و ۲۶۲ هزار تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازار سکه در سومین روز هفته با روندی کاهشی رو به رو شد.

سکه امامی با کاهش ۲۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته، با قیمت یک میلیون و ۲۹۶ هزار و ۳۰۰ تومان در بازار عرضه شد. نیم سکه و ربع سکه هر دو مشابه روز گذشته با قیمت های ۶۵۵ هزار تومان و ۳۶۸هزار و ۷۰۰ تومان در بازار به فروش رسید.

بازار ارز برخلاف بازار سکه با روندی افزایشی رو به رو شد.

دلار آمریکا با افزایش ۳ تومانی نسبت به روز گذشته، به قیمت ۴ هزار و ۱۴ تومان رسید.

یورو اروپا ۴ هزار و ۷۸۸ تومان، پوند انگلیس ۵ هزار و ۳۶۰ تومان و لیر ترکیه هزار و ۱۵۰ تومان است.

بر اساس گزارش سی ان بی سی، بازار ژاپن پس از انتخابات ژاپن و انتخاب مجدد شینزو آبه با افزایش شاخص ها رو به رو شد. نیک کی ژاپن با افزایش ۱.۱۱ درصدی رو به رو شد. شاخص های خودروسازهای ژاپنی نیز با روندی افزایشی رو به رو شدند. نیسان ۱.۶۷ درصد، میتسوبیشی ۲.۱۲ درصد و سونی نیز ۰.۹۴ درصد افزایش پیدا کرد. بازار کره با کمی تغییر رو به رو شد. کوسپی با افزایش ۰.۰۲ درصدی رو به رو شد. 

از سوی دیگر، ارزش دلار ثابت ماند و همچنان ۹۳.۷۷۰ است. در بخش انرژی، نفت خام آمریکا با افزایش ۰.۲۱ درصد به ۵۱ دلار و ۹۵ سنت رسید و از سوی دیگر نفت برنت نیز با افزایش ۰.۰۲ درصد به ۵۷ دلار و ۷۶ سنت رسید.

هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۴ درصد کاهش یافت و به هزار و ۲۷۵ دلار و ۷۰ سنت رسید. برخی از کارشناسان معتقدند، ارزش دلار در برابر ین به بالاترین رقم طی بیش از 3 ماه گذشته رسیده و این مساله موجب افت قیمت طلا به پایین‌ترین رقم طی دو هفته گذشته رسید.

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =