با هدف حمایت از تولید و اشتغال سال گذشته در حدود 180 هزار میلیارد ریال تسهیلات به 25 هزار بنگاه اقتصادی در کشور ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ کریم یاوری در بازدید از واحد تولیدی آرتاپلاست اردبیل اظهار داشت: با هدف حمایت از تولید و اشتغال سال گذشته در حدود 180 هزار میلیارد ریال تسهیلات به 25 هزار بنگاه اقتصادی در کشور ارائه شده که این موضوع تا حد قابل توجهی توانسته به رشد و رونق اقتصاد و اشتغال در منطقه کمک کند.

وی افزود: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است در حد قابل توجهی توانسته ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود که امیدواریم این موضوع مورد توجه واقع شود تا بتوانیم با اقدامات انجام یافته معضل بیکاری را در سطح کشور ریشه‌کن کنیم.

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حمایت از نیروهای کار و رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی موضوعی است که هم‌اکنون با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار داده شده که به طور حتم با این اقدامات شاهد رشد و شکوفایی اشتغال‌زایی در سطح استان خواهیم بود.

یاوری با اشاره به ارائه مهارت‌آموزی به مقرری‌بگیران بیمه بیکاری نیز بیان کرد: در حال حاضر 23 هزار نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری برای بهره‌مندی از مهارت‌های فنی و حرفه‌ای معرفی شده‌اند تا بتوانند از خدمات این مراکز استفاده کرده و برای اشتغال مجدد آماده شوند.

وی تصریح کرد: انتظار ما از کارفرمایان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی این است که نسبت به بیمه نیروهای خود و پرداخت حق بیمه بیکاری اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم از این طریق نیروهای کاری را به بهترین نحو مورد حمایت قرار داده و شاهد حل مشکلات موجود در این زمینه باشیم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =