بلقیس سلیمانی درباره فراهم آوردن جایگاهی جهت تعامل بین نویسندگان با ناشران در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: تعاملات بین این دو قشر جامعه به ناشر کمک می کند تا فقط فروشنده کتاب پدیدآورندگان نباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌بلقیس سلیمانی نویسنده کتاب«خاله بازی» با اشاره به انتقال نمایشگاه کتاب از مصلی به مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب به خبرآنلاین گفت: در حال حاضر نمی توانیم درباره برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب قضاوت کنیم ولی اطمینان دارم که مکان در نظر گرفته شده جهت برگزاری نمایشگاه مناسب بازدیدکنندگان است.

این نویسنده با بیان اینکه افزایش تعاملات بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کتاب به ارتقای کیفیت نمایشگاه کمک می کند، افزود: محقق شدن این امر، نیاز به برنامه ریزی از سوی دستگاه های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه ها، شهرداری و... دارد.

وی درباره جایگزینی رسانه های مجازی به جای کتاب، گفت: رسانه های مجازی نباید جایگزین کتاب شود و جایگاه کتاب باید حفظ شود.

بلقیس سلیمانی آخرین آثار خود را کتاب صوتی «بازی آخر بانو» و چاپ دوم «شب طاهره» دانست و گفت: این کتاب ها به بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می رسد.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
    1 0
    بایدی در کار نیست. جبر زمانه است.