در ۲۳ مهر، پس‌لرزه‌های سخنان نابخردانه ترامپ از جمله حمله به دفتر حفاظت از منافع ایران در واشنگتن همچنان باعث شد این اخبار پربازدید باشد.

در سرویس سیاسی، پربازدیدترین خبر به اظهارات فرمانده سپاه کردستان اختصاص یافته که گفته: سران اقلیم‌ کردستان مأمور اسرائیل‎اند. او همچنین واکنش به شادی خیابانی در کردستان ایران نشان داده است. در این سرویس، خبر پربازدید دیگری اعلام کرد سردار سلیمانی وارد اقلیم کردستان شد؛ ماموریت حاج قاسم چیست؟ نکته جالب توجه برای کاربران این بود که احمدی‌نژاد هم در حمایت از سپاه بیانیه داد!

در سرویس اقتصادی پربازدیدترین خبر به سود ماهانه ۱۰ تا ۱۰۰ میلیونی کارواش‌داران اختصاص داشت. پس از آن، فهمیدن قیمت خودرو اسپورتیج دست دوم در بازار برای مردم مهم بود و گزارشی از «نه» بزرگ بازار به تهدیدهای ترامپ پربازدید شد.

در سرویس فرهنگی، خواندن حرف‌های خانم بازیگری که در دوران جوانی مقنعه می‌پوشید و جایزه فیلم فجرش را دوست نداشت، برای مخاطبان جذابتر از بقیه اخبار بود. پس از آن، تهدید روزنامهٔ کیهان خطاب به مسعود فراستی جالب بود که نوشت: حالا دیگر بهایی‌ها را تحویل می‌گیری؟ در این سرویس خبر دیدار هنرمند ژاپنی و اثرش پس از ۴۰ سال در تهران هم پربازدید شد.

در سرویس جامعه، مصاحبه با سرمربی سابق تیم ملوان که این روزها راننده تریلی شده پربازدیدتر از بقیه مطالب بود. همچنین گزارش تکان دهنده‌ای درباره خشکسالی بسیار شدید در ۱۲ استان ایران مورد استقبال قرار گرفت و در نهایت، خبر پربازدید دیگری گفت  ثبت نام وام ضروری بازنشستگان با کارمزد اندک شروع شده است.

در سرویس بین‌الملل، خبر تعرض به دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن پربازدید شد. همچنین گزارشی درباره جوسازی لندن علیه ایران مورد توجه قرار گرفت و در نهایت هم نقل‌قولی از موسویان پربازدید شد که گفت: ترامپ در یک اتحاد آشکار است!

در سرویس طنز هم کاریکاتوری از ترامپ پربازدید شد که در حال گفتن این جمله بود: من رئیس جمهور نیستم، شنل قرمزی‌ام!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =