۰ نفر
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

تسنیم نوشت: سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد در مصاحبه‌ای گفت که کشورش برای اصلاح توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ در این توافق می‌ماند.

«نیکی هیلی»، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد در مصاحبه‌ای تأکید کرد که کشورش در توافق هسته‌ای ایران می‌ماند و آن را اصلاح خواهد کرد.

وی روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری «ان‌بی‌سی» گفت: «فکر می‌کنم که فعلاً می‌بینید که در این توافق می‌مانیم. چیزی که امیدوار به انجام آن هستیم این است که وضعیت را بهبود ببخشیم. این هدف ما است.»

هیلی اضافه کرد: «بنابراین، در حال حاضر ما داخل توافق مانده‌ایم تا ببینیم چطور می‌توانیم آن را بهتر کنیم. و هدف ما این است. هدفمان این نیست که از توافق خارج شویم. ما فقط می‌خواهیم اوضاع را بهتر کنیم تا مردم آمریکا احساس ایمنی بیشتری بکنند.»

او گفت: «چیزی که می‌خواهیم بگوییم این است که ببینید این توافق [برای شما (ایران)] امتیاز بود. این توافق برای این بود که شما (ایران) انجام برخی کارها را متوقف کنید. شما آن کارها را متوقف نکرده‌اید. بنابراین باید ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا ایران را پاسخگو کنیم.»

سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد، گفت که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا با کنگره این کشور برای رسیدن به نتیجه‌ای «متناسب‌تر» همکاری خواهد کرد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =