دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور از بزرگترین بیمارستان خیریه کشور در ارومیه بازدید کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، حسینعلی شهریاری ظهر امروز در سفر به استان آذربایجان غربی از بیمارستان امید به عنوان بزرگترین بیمارستان خیریه کشور بازدید کرد.شهریاری در این بازدید در گفتگوی اختصاصی با خبرآنلاین آذربایجان غربی با اشاره به هشتمین سال تاسیس مجمع خیرین سلامت گفت: خیرین و نیکوکاران ظرف این مدت تاکنون ۵هزار میلیارد تومان هزینه صرف حوزه بهداشت و درمان و سلامت کرده اند که در این میان برای تشویق مردم و خیرین برای سرمایه گذاری در این بخش نیاز به تبلیغات رسانه ها و صداوسیما دارد.
وی افزود: سرمایه گذاری در این حوزه، ماندگار است زیرا سلامت جامعه و افراد مختلف خانواده ها به این حوزه بستگی دارد.
دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور تصریح کرد: طرح تحول سلامت در بیمارستان های دولتی توانسته دغدغه خانواده ها را تاحدودی مرتفع سازد و نیاز است حمایت دولت از این طرح بیش از پیش ادامه پیدا کند.
شهریاری تاکید کرد: تعداد خیرین حوزه سلامت در سراسر کشور، حدود ۷۵هزار نفر است که این میزان خیر در ۵۶ مجمع خیرین سلامت و ۲۷۰ مجمع خیرین شهرستانی کمک می کنند.

عبدالمجید حمیصی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از بیمارستان خیریه امید گفت: مجمع خیرین استان طی سال های ۹۲ تا نیمه اول سال ۹۶ حدود ۳۰میلیارد تومان در عرصه سلامت استان در بخش های مختلف بهداشت و درمان کمک کرده اند.
وی اضافه کرد: یکصد خیر طی همایشی در مردادماه مورد تجلیل قرار گرفتند.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی تصریح کرد: این سفر، دومین سفر دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور است که با هدف امکان کمک خیرین دیگر استان ها و یا خیرین ایرانی ساکن در خارج کشور به حوزه سلامت و بهداشت استان آذربایجان غربی جلب کنند.
حمیصی گفت: مجمع خیرین سلامت نیز همانند ۹ تشکل دیگر، سازمان مردم نهاد به حساب می آید که برای تکمیل و احداث زیرساخت های حوزه سلامت و بهداشت فعالیت می کند، با این حال جلسات مختلفی برای هماهنگی با سمن های دیگر برای همکاری برگزار شده است.

گزارش: سینا پسران افشاریان

 

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =