نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزش گردشگری توسط سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد.

جلیل مختار در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: صنعت گردشگری به عنوان یکی از مهم ترین صنایع مطرح در جهان، امروز جزو اولویت‌های جهانی است.

وی وجود توسعه در هر کشوری را نیازمند زیربنا قلمداد کرد و افزود: زیربنای ساختار در توسعه پایدار در بخش توریسم در هر منطقه‌ای باید وجود داشته باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراهم‌سازی زیرساخت‌ها سبب سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری می‌شود، عنوان کرد: آبادان شرایط مناسبی در زمینه گردشگری دارد و اگر منطقه آزاد برنامه‌ریزی مناسبی کند، به طور حتم تاثیرگذاری بسیار خوبی در توسعه صنعت گردشگری منطقه رخ می‌دهد.

مختار، آموزش را مهمترین موضوع و مولفه توسعه پایدار در هر منطقه برشمرد و گفت: لازمه توسعه گردشگری، مطالعات و پژوهش‌ و کار کارشناسی و تعریف زیرساختارهایی است که بتواند زیربنای توسعه این صنعت باشد.

وی توضیح داد: به هر میزان بتوانیم آموزش را در شهر و منطقه توسعه بدهیم، به همان نسبت آموزش نیز می‌توانیم آن مولفه توسعه پایدار را در کشور و شهر ادامه بدهیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی گردشگری، خاطرنشان کرد: در آبادان موضوع سرمایه‌گذاری فرهنگی و آموزش یکی از ضرورت‌ها است که سازمان منطقه آزاد اروند باید به صورت جدی در دستور کار قرار دهد.

مختار در پایان بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه گردشگری توسط سازمان منطقه آزاد اروند، سبب ایجاد زیرساختار معنوی و فرهنگی در راستای توسعه صنعت توریسم خواهد شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =