در ۲۷ آذرماه، پربازدیدترین اخبار درباره دو موضوع بود. اول حقوق و دریافتی نمایندگان باعث حرف و نقل شد و دیگر آنکه مهلت احمدی‌نژاد به رئیس قوه قضاییه در حال اتمام است!

در صدر مطالب پربازدید سرویس سیاسی، گزارشی با عنوان چقدر می‌گیری نماینده مجلس شوی؟ قرار دارد. در این سرویس تلاش احمدی‌نژادی‌ها برای ممانعت از کاندیداتوری لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ هم بازدید زیادی داشت. نقل قولی از لاریجانی هم بازدید زیادی داشت که گفت: مردم تصور نکنند کشور بودجه پُر و پیمانی دارد.

در سرویس اقتصادی گزارشی درباره بیت کوین منتشر شد که می پرسید این پول سرگرمی یا منبع درآمد است؟ گزارشی درباره مردی که ۲ سال از حیاتی‌ترین سال‌های عمرش را در بانک مرکزی گذراند هم بازدید زیادی داشت. در این سرویس خبری درباره کشف قاچاق پیرزن و پیرمرد هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگی پربازدیدترین مطلب به شکست تحریم کنسرت محسن یگانه در لس‌آنجلس اختصاص داشت. پس از آن، واکنش اعراب به انیمیشن عربستانی درباره حمله به ایران بازدید زیادی داشت و واکنش بازیگر زن به مصاحبه بازیکن فوتبال هم پربازدید بود.

در سرویس اجتماعی، واکنش دادستان کل کشور به ضرب‌الاجل از سوی احمدی‌نژاد بازدید زیادی داشت که گفت: یکی دو روز آینده پاسخ خواهیم داد. گزارش تاسف‌بار پربازدیدی هم می‌گفت سایه ابر سیاه آلودگی هوا بر سر پایتخت ماندگار است. در این سرویس مردم آموختند چطور مقاومت بدن خود را در برابر هوای آلوده بالا ببرند.

یک تحلیلگر و استاد روابط بین‌الملل در پربازدیدترین خبر سرویس بین‌المللی گفت: کنگره زیر بار تبعات تصمیم منفی ترامپ نرفت. خبر پربازدید دیگر این سرویس گفت جسد دیپلمات انگلیسی در بیروت کشف شد. خبر عجیب دیگری هم می‌گفت پوتین از ترامپ قدردانی کرد.

سرویس طنز هم در خبر پربازدیدی بچاپ بچاپ را آزاد کرد!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =