تسنیم به نقل از رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نوشت: پاداش خدمت بازنشستگان برای سال آینده نیاز به همگن‌سازی دارد.

محمدرضا پورابراهیمی اظهار کرد: تفاوت فاحش بین پاداش بازنشستگان دولتی و دیگر بخش‌ها وجود دارد البته بخشی از این تفاوت به تناسب حوزه فعالیت و عملکرد آنها برمی‌گردد.

او ادامه داد: کمیسیون تلفیق بودجه برای سال آینده بر اساس احکام برنامه ششم توسعه مبنای تعهدات پرداخت بازنشستگان را 7 برابر حداقل حقوق و مزایای خدمات کشوری عنوان کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حداکثر رقم قابل پرداخت به بازنشستگان برای سال جاری حدود 250 تا 260 میلیون تومان است که البته اگر این رقم برای سال آینده هم مصوب گردد ضریب تعدیل شده و رقمی بالاتر حاصل خواهد شد.

پورابراهیمی افزود: نباید در پرداخت پاداش پایان خدمت طوری رفتار کنیم که انگیزه ادامه خدمت از نیروهای فعلی گرفته و سبب خروج برخی از کارکنان بدنه دولت و کشور شود.

او گفت: از آنجا که برای بخش‌های دولتی نیازمند همگن‌سازی هستیم برای آموزش و پرورش لازم است افزایش را صورت دهیم و برای برخی بخش‌ها تعدیل انجام شود.

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    1 3
    ایکاش منهم ده سال پیش بعداز 30 سال زحمت وکاربازنشسته نمیشدم ..تاامروز برای امرارمعاش زندگیم درتهران با 1/500 م تومان دچار حسرت و بدبختی بشوم .