باشگاه خبرنگارن جوان نوشت: وکیل مدافع اولیای دم ستایش قریشی گفت: کارشتاس دادگستری نظر خود را درباره میزان مهر‌المثل و ارش‌البکاره پرونده ستایش قریشی اعلام کرد.

عسگر قاسمی آقباش وکیل مدافع اولیای دم ستایش قریشی؛ در خصوص آخرین وضعیت پرونده موکلش گفت: 17 فروردین امسال به دنبال دادخواستی که اولیای دم ستایش قریشی داده بودند، جلسه دادگاه برای تعیین مهر‌المثل و ارش‌البکاره در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

وی افزود: دادگاه برای تعیین میزان ارش‌البکاره و مهرالمثل، پرونده را به کارشناس ارجاع کرد تا کارشناس رسمی دادگستری در این باره تصمیم گیری کند.

وکیل مدافع اولیای دم ستایش قریشی گفت: امروز نظر کارشناس رسمی دادگستری درباره تعیین میزان ارش البکاره و مهرالمثل به دادگاه ارسال شد و بر اساس نظر کارشناس دادگستری 60 میلیون تومان بابت ارش البکاره و 60 میلیون تومان بابت مهرالمثل باید از سوی قاتل به خانواده ستایش پرداخت شود.

42238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
    3 0
    لطفا به رييس فرهنگستان ادب و فارسي بگيد يك سري هم به دادگستري بزنه و اين كلمات عجيب و غريبي كه در نامه ها و دادنامه ها و راي ها از طرف قاضي و دادستان گفته ميشه رو به فارسي دري هم شده ترجمه بكنه چون اين كلمات عربي ديگه كولاك كردن در اين بخش مهم از كشور ما و واسه فهميدنش بايد نميدونم چكار كرد