دوشنبه 27 آذر 1396
چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:22:45 چاپ

شما نظر بدهید/ با پیشنهاد رییس‌ کمیته‌ امداد مبنی‌ بر قطع یارانه و اختصاص آن به نیازمندان موافقید؟

جامعه > شهری - عمده منتقدان توزیع یارانه‌ها، بر این نکته توافق دارند که شکل کنونی توزیع یارانه هدفمند نیست.

به گزارش‌خبرآنلاین، صبحت‌های روز گذشته رییس کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) درباره حذف یارانه به نفع نیازمندان بازتاب‌ خاص خود را داشت. او مقام اول قوه‌ مجریه را مخاطب قرار داد و خطاب به رییس‌جمهور گفت: از چه می‌ترسید که یارانه‌‌ها را قطع کنید من فحش‌ها را می‌پذیرم به هر حال این کارها فحش‌خوری هم دارد. (اینجا بخوانید)

در حال حاضر عمده منتقدان توزیع یارانه‌ها، بر این نکته توافق دارند که شکل کنونی توزیع یارانه هدفمند نیست.

آمارهای رسمی نشان می‌دهد در سال 1396، دولت بودجه بالاي 63 هزار ميليارد تومان براي تأمين و افزايش رفاه اجتماعي اختصاص داده است. اما هنوز خط فقر و چالش‌های حمایت اجتماعی و اقتصادی پابرجاست.

بر همین اساس شما با پیشنهاد حذف یارانه غیرنیازمندان به نفع نیازمندان موافق هستید؟ به نظر شما این اقدام می‌تواند ریشه‌های فقر و ناتوانی‌های اجتماعی و اقتصادی را حل کند؟

نظرات خود را زیر همین خبر به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

۴۲۴۲

195 دیدگاه
  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:29:40
    پاسخ
    826 26

    من که راضی نیستم چون نیازمندان ما ماهانه 300 میلیون حقوق می گیرند

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:07:44
      695 18

      دوستانی که موافقند یه زحمت بکشند یه سری به سمت مینی سیتی و شهرک محلاتی بزنند و ساختمان عریض و طویل کمیته امداد را ببینند انقدر بزرگه که سر و ته زمین و تشکیلاتش مشخص نیست. خودم دیدم که می گم

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:10:35
      695 14

      خير ميرسه به دست نيازمندان غير ايراني تا بگن ببين ماچقدر خوبيم

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:12:24
      629 9

      کمیته امداد اگه تا حالا درست حرکت کرده بود و پولهای صدقات مردم رو باهاش تو شمال تهران برای کارمنداش اداره نمیساخت الان نیازی به پول یارانه نداشت

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:18:18
      532 2

      خبر آن لاین لطفا آن لاین عمل کن و آف لاین نباش یه سوال دارم لطفا بچاپ سوال من اینه چه جوریه که این مملکت با این همه ثروتهای خدادادی ملتش بدبخت و فقیر هستند؟ از لحاظ ذخایر نفت چهارم جهان گاز دوم جهان کانیمعادن فلزی و غیر فلزی ۱۰ کشور اول از نظر جاذبه های گردشگری و توربستی و طبیعی جز ده کشور اول . از لحاظ آب و هوا و جغرافی که واقعا چهار فصل را داریم اون هم در هر روز سال تقریبا یعنی الان که هموطنان اردبیلی بخاریهاشون رو روشن کردند تو کیش و چابهار می تونی رکابی بپوشی مملکت به این ثروتمندی اما نه تنها توسعه نیافته بلکه ملتش گرفتار هزار مشکل و بدبختی هستند که ربشه خیلی هاش مشکلات اقتصادیه. هر کشوری فقط یکی از این منابع خدادادی داشته باشه خودشو خلاص می کنه.....

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:18:35
      221 3

      خبر آن لاین لطفا آن لاین عمل کن و آف لاین نباش یه سوال دارم لطفا بچاپ سوال من اینه چه جوریه که این مملکت با این همه ثروتهای خدادادی ملتش بدبخت و فقیر هستند؟ از لحاظ ذخایر نفت چهارم جهان گاز دوم جهان کانیمعادن فلزی و غیر فلزی ۱۰ کشور اول از نظر جاذبه های گردشگری و توربستی و طبیعی جز ده کشور اول . از لحاظ آب و هوا و جغرافی که واقعا چهار فصل را داریم اون هم در هر روز سال تقریبا یعنی الان که هموطنان اردبیلی بخاریهاشون رو روشن کردند تو کیش و چابهار می تونی رکابی بپوشی مملکت به این ثروتمندی اما نه تنها توسعه نیافته بلکه ملتش گرفتار هزار مشکل و بدبختی هستند که ربشه خیلی هاش مشکلات اقتصادیه. هر کشوری فقط یکی از این منابع خدادادی داشته باشه خودشو خلاص می کنه.....

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:45:21
      563 8

      کمیته امداد باید تعطیل شود چون بازدهی نداشته و فقر هر روز بیشتر شده

    • علی
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:46:30
      497 5

      چرا برای کمک به نیازمندان از جیب دیگر هموطنان برمیدارید؟؟؟به جای این کار جلوی اختلاس گران را بگیرید و این پولها رو به نیازمندان بدید

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:58:49
      316 2

      اگر واقعابه این نظرسنجی ها توجه بشه و بهبود وضعیت فعلی مد نظر باشه باید سازمان های کمیته امداد و بنیاد مستضعفان و بنیاد شهید و اوقاف و ... تجدید نظر اساسی در عملکرد پر انتقادشان داشته باشند.

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:58:54
      303 0

      به شرطي كه منوي انتخاب غذا رو از وعده ناهار كارمندان كميته امداد حذف كنند چرا كه نه

    • skabg
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:59:35
      277 4

      نه راضی نیستم

    • ثروتمند
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:24:45
      233 2

      یارانه من مستاجر رو دو سال پیش قطع کردند . هیج جای پیگیری هم نیست . توی سایت دلیلش رو نوشتند ......خجالت آور است این همه بی عدالتی.......

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:28:43
      258 3

      نه اصلا راضی نیستیم قطع شودچرابایدقطع شودکه جیب خودشان پرکنند

    • مهربان توسی
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:53:28
      86 2

      لابد میخاد طرحی بده که یارانه فقط به کمیته امداد و بهزیستی برسه البته اگر معیشت ومنزلت همه اقشار از جمله معلمان و کارگران خوب بشه چه نیاز به یارانه؟

    • مرتضی
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:54:59
      76 3

      اگه راست میگین به همه یارانه بدید همه چیزم ارزون كنید؛

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:13:07
      86 1

      راضی نیستم

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:33:49
      137 1

      به هیچ وجه راضی نسیتم. چونکه اگه بخوام، خودم خیلی خیلی بهتر از کمیته امداد می تونم از این پول برای کمک به نیازمندان استفاده کنم در حالی که عملکرد کمیته امداد اصلا شفاف و قابل اعتماد نیست

    • سینا
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:51:30
      79 0

      ما که به فحش بسنده نمیکنیم اولا:دوما ببخشید شما؟؟

    • ژیلا
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:51:39
      67 18

      موافقم به شرطی که به دست اون ۹۶ درصد برسه نه بره تو جیب اون ۴ درصد .

    • جامعه شناس
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:51:51
      109 1

      اقای فتاح بسیاری از افراد تحت پوشش کمیته امداد نیستند ولی همین یارانه براشون جنبه حیاتی دارد نمونه اش خود من کارمند مملکتم منتظر یارانه فردا هستم. در ثانی یارانه که به ما میدهند در واقع همان یارانه حاملهای انرژی هست که به ما اختصاص می دهند مثل اینکه فراموش کردین

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:14:12
      5 125

      سلام آره موافقم...اگه این کار بشه، خیلی خوب میشه

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:29:15
      148 4

      فتاح داره كار تبليغاتي ميكنه واسه سال 1400 ولي موفق نميشه

    • با
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 19:48:03
      17 1

      کاملا موافقم،ولی هر هموطن محترمی که انصراف داد فحاشی و..... به من برسه،و یارانه انصرافی هم به من حقیر رییس کمیته امداد فقط واسه یارانه نقشه نکشیده بود، ولی افسوس که امروز همه از هم دانا تر و عاقل تریم،ولی فقیر

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:31:07
    پاسخ
    169 595

    موافقم این مبلغ در اختیار سازمان بهزیستی و کمیته امداد قرار بگیرد

    • مهدی
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:37:47
      172 4

      چطوری دلت میاد یارانه منو قطع کنی تازه با یارانه تراز زندگیم 400هزار بدهکار تحت پوشش لباس های خودمم فقط

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:58:59
      125 9

      پرداخت یارانه نقدی تورم می آورد یا نه؟ مایی که یارانه نمی گیریم چرا باید چوب تورم این پرداخت های نقدی را بخوریم؟؟ با افزایش یارانه ی نقدی به نیازمندان مخالف و با ایجاد اشتغال برای آنها و حرفه آموزی به آنها موافقم.

    • بوئين زهرا
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:27:11
      59 1

      مخالفم ، اگر ايشون اين توانايي و اجازه داره كه قيمت ها رو به زمان قبل پرداخت يارانه برگردونه و با توجه به تورم اينان كه ميگن تك رقمي هستش ، شيب ملايم اونو هم حساب كنه تا الان و از همه مهمتر كه ميزان قطع شده يارانه رو مستند و با مدرك و جلوترش بگن كه كجا ميخوان خرج كنند بلكه شايد حيب من مستحق تر از خيلي از داخلي ها و علي الخصوص خارجي ها باشه

  • سمیه
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:31:56
    پاسخ
    600 15

    نه.به کمیته امداد اعتماد نداریم.

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:48:02
      70 42

      به شرط آن که این مبلغ توسط دولت پرداخت بشه نه کمیته امداد

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:21:47
      142 68

      اون وقت به دولت فخیمه اعتماد دارین؟؟؟؟

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:46:15
      57 0

      بهترین کار اینه که قیمتها رو برگردونن به قبل و یارانه رو قطع کنن اینطوری به فقرا هم فشار نمیاد قرار بود قیمتها بره بالا و پولش به مردم داده بشه نه اینکه بالا بره درامد ما هم تغییر نکنه و فقط برا ما هزینه تراشی بشود. ضمن اینکه علت اینکه میگه 12 میلیون نفر در فقر مطلق هستند هم جای سوال داره مگه میشه در این کشور با این همه امکانات و نفت و منابع و دخایر 12 میلیون فقر مطلق داشته باشیم خب لابد 40 میلیون هم در فقر عادی هستند کار از جای دیگه اشکال داره

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:32:15
    پاسخ
    406 22

    ما همه نیازمند هستیم و یارانه میخوایم. موافق نیستم با رییس کمیته امداد

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:48:10
      80 4

      تا چند سال دیگه همه ایرانیها باید از کمیته امداد پول بگیرند

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:04:59
      106 0

      اول پاسخ بدین پولهای سازمان مستضعفان وآستان قدس چقدراست وکجاهزینه میشود وپولهائی که در خارج از مرزها هزینه میشود چه میزاناست ودستاورد آن چه بوده بعدبرای مردم نقشه بکشید

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:32:32
    پاسخ
    425 8

    نه موافق نیستم .چون به نیازمندان که نمی دن شعارشون اینه

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:32:33
    پاسخ
    398 6

    خير چون قطعا نحوه مصرف اين منابع مالي به طور شفاف اعلام نخواهد شد و از رسيدن آن به دست فقرا نمي‌توان اطمينان حاصل كرد.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:33:36
    پاسخ
    355 8

    نه. برای اینکه همین الان یه قسمت زیادی از بودجه کمیته امداد، خرج ایرانی ها نمی شه در کشورهای دیگه هزینه می شه در حالیکه یارانه باید به "ایرانی ها" اختصاص پیدا کنه. بعد هم تعریف نیازمند چیه؟ ممکنه کسی در بهزیستی یا کمیته امداد آشنایی داشته باشه دیدم که می گم از منابعش به نفع خودش استفاده کنه در حالیکه اصلا نیازمند هم نباشه ماشین گران قیمت هم داشته باشه

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:35:30
    پاسخ
    317 7

    خير چون مديران كميته امداد از فسيل هاي موتلفه هستند و بودجه ها را خرج حزب خودشان ميكنند. اگر نظارت قوي باشد و اين مديران نباشند، خيلي هم اين طرح خوب و مفيد است

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:08:03
      84 1

      رئیس امداد فرمودند من حاضرم فحش بخورم. جناب شما اگه شجاعی برو به نهادهای اقتصادی بزرگ مثل بنیادمستضعفان وآستان قدس بگو‌مالیات بدن وپولهاروخرج مردم کنن. زورت به مردم‌ میرسه؟

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:35:47
    پاسخ
    348 1

    جناب آقای فتاح اگر اینکاره بود اون موقع که وزیر نیرو بود جلو محمود خان باید می ایستاد که سهم انرژی رو برنمی داشت بده جای رایانه ها .راست می گفت اون موقع فحش می خورد

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:29:35
      14 57

      یارانه نه رایانه برادر

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:29:40
      8 100

      بی نام 12:29 خودتم اشتباه نوشتی باهوش

  • بینام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:36:36
    پاسخ
    280 3

    ن دیگه همین مونده بدن دست یه نهاد بعدش اختلاس و بالا کشیدن پول ها امروز اکثر ملت ایران نیازمند هستند...

  • محمد
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:40:32
    پاسخ
    238 3

    من چندین ماهه که یارانه م قطع شده ولی میدونم مثله همه این پولهایی که در این سالها قرار بود صرف محرومان بشه باز گم و گور میشه معلوم نمیشه کجا رفت. مثل همون چند میلیلرد دلاری که به واسطه برجام به ایران اومد و سرنوشتش مشخص نشد

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:37:54
      35 1

      راستی چی شد؟

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:41:04
    پاسخ
    248 0

    اون سیستمه قابل اعتمادی که واقعا یارانه را به محرومان برسونه وجود نداره .بعد یارانه اهدایی تبدیل به برج و زمین اسب سواری و مال میشه . به هیچ عنوان موافق نیستم

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:41:10
    پاسخ
    5 252

    كاملا مواققم

  • محمد
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:41:55
    پاسخ
    50 126

    اگه کمیته امداد اختلاس نکنه بله

  • سهند
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:42:29
    پاسخ
    205 1

    یارانه پولی است که از مردم گرفته میشود و فقط ده درصد به مردم بازگردانده میشود. صدقه نیست که ربطی به کمیته امداد داشته باشد که نظارت انچنانی هم و هم روش نیست.با این وضع اسفناک اقتصادی مردم و کشور قبوض مونده رو دست مردم...خیلیها نیازمند هستند ولی کمیته امداد هم نمیرن . چون ترتیب اثری نمیدهند. بهتر است ایشان فکر کنند بعد صحبت کنند.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:42:53
    پاسخ
    160 1

    خیر

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:43:13
    پاسخ
    180 1

    فکر کنم میخواهد یارانه ها رو از ملت بگیره و بعد از چند وقت دوبار دم انتخابات یارانه بده تا مردم دچار شعف بازپس گیری بشوند این آقا چرا زمان احمدی نژاداز این حرف ها نزد. ایشون هم تو هیئت دولت دستش رو بالا پایین می کرد اونجا زبونش رو خورده بودند که یک مخالفت بکنه سیاست تو ایران یارانه ای است هر وقت رای میخوان میرن سراغ یارانه هر وقت میخوان طرف مقابل رو نابود کنند میرن سراغ یارانه بعضی ها جز مدیریت گداپروری چیزی بلد نیستند.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:44:48
    پاسخ
    116 5

    کاش بدست نیازمندان واقعی میرسید

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:25:39
      80 0

      ما خودمون نیازمندیم.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:45:10
    پاسخ
    157 1

    اطمینان ندارم

  • ملت
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:45:32
    پاسخ
    174 2

    بجای این کارها،شغل برااشون درست کنن چرا مردم رو گدا پرور و نیازمند خودشون در میارن؟

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:46:08
    پاسخ
    105 4

    اگر پول در ایران خرج شود برای تنها نیازمندان ایرانی و مردم ناظر پول خود در کمک به نیازمندان باشند بله.

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:26:59
      88 1

      که عمرا نمیشه...... پس نه .....

  • باران
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:46:15
    پاسخ
    84 1

    یعنی همه مشکلات نیازمندان با این یارانه حل میشه البته اگر بدستشون برسه

  • علی باقری
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:46:36
    پاسخ
    121 1

    در شرایتی که 21میلیون نفر در کشور ما زیر خط مطلق فقر زندگی می کنند و ده هامیلیون نفر روی خط فقر به نظر من کمیته امدادی که هزینه سازمانی اش به اندازه یک وزارتخانه هست چگونه می تواند با عدالت و انصاف مشکل فقر را ریشه کن کند.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:47:17
    پاسخ
    48 8

    به نظر من باید هر خانواده ای چون دارای فرزندانی میباشد یارانه فرزندان به پدر و مادر بزرگها تا زمانی که در قید حیات هستند با داده اطلاعات تکمیلی هر خانواده در مورد خودش پرداخت شود بهتر است بعد از ان یواش یواش یارانه در دراز مدت قطع شود چون من خودم یارانه ام چند سالی هست که قطع شده و نه پیامی دریافت نمودم و نه اطلاعی در حالیکه خودم کارمند و خانومم هم کارمند است در صورتی میشناسم افرادی در همین اداره و فامیل که وضع درامدی و حقوقی بهتر و بیشتری از من دارند بهر صورت امیدوارم به افراد نیازمند تر ازمن برسد هر چند بعید میدانم چون من دوست داشتم به پدر و مادرانمان کمک کنیم.

  • بدون نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:48:01
    پاسخ
    28 91

    من که از شش سال قبل یارانه نمیگیرم ولی با اختصاص بخش اعظم این مبلغ به طرح های عمرانی موافقم

  • نیما
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:48:10
    پاسخ
    10 93

    موافقم به شرطی که تحت نظارت شدید انجام بشه که فقط به مستحق واقعی برسه

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:58:55
      124 1

      نظارت شدید تو ایران غیر ممکنه و از کنارش صد تا رانت و اختلاس در می یاد

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:48:34
    پاسخ
    162 0

    مگر روزی که کمیته امداد در ایران شکل گرفت با آن همه بودجه سالیانه ،بنایش کمک به محرومان و ریشه کنی فقر نبود ،حال چگونه بعد از گذشت قریب به چهل سال نه تنها فقر و محرومیت ریشه کن نشد بلکه روز به روز شاهد رشد ابعاد وحشتناک فقر و هزاران معظل دیگر هستیم، اشکال کار خیلی گسترده تر و درجای دیگریست،"من موافق نیستم"

  • سجاد
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:48:41
    پاسخ
    120 1

    بله بدن به کمیته امدادولی به شرطی که قبضهای کمر شکن گاز برق آب روکمیته امدادپرداخت کنه.ایشون بدنیست یه سربزنن به شرکت گازببینن مردم بدبخت چطورقبضهاروپرداخت میکنن.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:49:18
    پاسخ
    118 0

    به نظظرم آقای فتاح اول یه نظرسنجی برگزار کنن از اون نظرسنجی‌های صداو سیمایی یه نظر سنجی علمی که از مردم پرسیده شه اصلا اعتماد به این نهاد دارند یا نه بعد طلب یارانه مردم رو بکنن

  • سهند
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:50:44
    پاسخ
    94 0

    یارانه پولی است که ازمردم گرفته میشود و در خوشبینانه ترین وضع ده درصد ان به مردم برگشت داده میشود انهم نه به همه. صدقه نیست که رییس کمیته امداد میگوید به ما بدهید که به هرکس نیاز دارد بدهیم. از کمیته امداد ارگانهای واجبتری چون اموزش و پروش و بهداشت هست که نیازمند شدید بودجه هستند و عام المنفعه....در ضمن نظارتی بر کمیته امداد نیست و قطعا این پول هم بدست نیازمندها نمیرسد. وشاید از جای دگر سر در بیاورد. خیلیها هم نیازمند هستند بخاطر حفظ ابرو و چند غاز به کمیته امداد نمیرن البته برن هم زیاد ترتیب اثر نمیدهند بجای پهن کردن دام برای مال مردم بهتر است جلو دزدیها و اختلاس و قاچاق گرفته بشه. تا نیازی به این تفکرات سخیف نباشه...کلام اخر اقای فتاح مردم را گدا فرض نکنید. فکر کنید و سخن بگوییید.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:52:46
    پاسخ
    105 1

    صد در صد مخافم

  • غلام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:54:52
    پاسخ
    101 0

    اگر بنزین را به قیمت 100تومان قبل وقبوض راکاهش میدهند وتور که نان لواش 10تومانی را به 200تومان افزایش داده را درست میکنند اشکال نداره چون تور بیش از 1000درصدی را دولت قبلی به ملت مظلوم تحمیل کرد0

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:22:45
      63 1

      اگر همه قیمتها هم مانند قبل شود من باز هم مخالف دادن این پول به کمیته امداد هستم، زیرا اصولا نه اعتمادی هست و نه نظارتی بر روی این نهاد وجود دارد.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:55:35
    پاسخ
    77 0

    خیر

  • ملت
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:56:02
    پاسخ
    128 0

    در ازاي اين يارانه ناقابل با افزايش قيمتها صد برابرش را از كيسه مردم بالا كشيدند حالا همان را هم ميخواهند بالا بكشند ماشاالله به اين اشتها

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:08:17
      107 1

      سیری ندارن که .وای از طمععععععع

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 11:56:12
    پاسخ
    106 1

    به کمیته امداد هیچ گونه اعتمادی وجود ندارد . این هم برای فحش خوری رییس کمیته امداد . البته اگر خبر انلاین منتشر کند

  • علی
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:00:23
    پاسخ
    67 0

    در صورتی که قیمت بنزین و حامل های انرژی به قیمت قبل از یارانه گرفتن ما برگرده صد در صد موافقم برمی گرده ؟

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:03:23
    پاسخ
    57 2

    موافق نيستم چونكه احتمال اختلاس وريخت پاش زياده همين دولت فعلي كه امين مردم هست خودش اين بخش كار رو انجام بده وسيستم توزيع يارانه ها رو اصلاح كنه جناب فتاح لطفا اگه ممكن هست سه مورد از كارهاي برجسته زمان مديريت خود در وزارت نيرو رو ذكر كن البته به غير از طرح هاي دولت هاي قبلي كه زمان شما يا تمام شد يا اجرايي شد

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:05:18
    پاسخ
    62 4

    به لطف زحمات این دولت تا چند وقت دیگه همه ملت نیازمند کمیته امداد میشوند

  • مازیار
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:09:15
    پاسخ
    73 0

    خیرپرداخت یارانه طبق قانون یه علت بالا رفتن قیمت حامل های انرژی بود وقرار شد یارانه ای که به آب وبرق وگاز تعلق میگرفته به مصرف کننده پرداخت شود.پس قطع یارانه خلف وعده میباشد.

  • ابوالفضل موسوی
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:09:49
    پاسخ
    61 1

    کمیته امداد پولها راجهت ساخت خانه کارمندان کمیته در بالای شهر تهران در زمان احمدی نژاد خرج نکند به این شرط

  • عیسی
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:09:58
    پاسخ
    105 0

    با تعطیل کردن کمیته امداد موافقم. آیا کسی میتونه بیلان کارهای این کمیته را بگیره هزار ورودیشه، یک خروجیشه حالا برای بالا کشیدن چندرغاز یارانه مردم نقشه کشیده

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:25:56
      42 3

      من هم موافقم

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:10:10
    پاسخ
    80 0

    درآمد کمیته امداد از بودجه وزارت خانه ها بیشتره و اگه درست مدیریت بشه فکر نکنم نیازی به این کارها باشه اگه درآمد آستان قدس و کمیته امداد بین نیازمندان به صورت عادلانه و مدیریت شده تقسیم بشه ریشه فقر بزودی خشک میشه.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:10:56
    پاسخ
    49 1

    باسلام کمیته امداد به کسانی کمک میکنه که اکثرشان زمین کشاورزی و خونه دارند ونزول پول میگرند این واقعیت تلخ جامعه ماست ما مخالف قطع یارانه به نفع نیازمندانیم چونکه ما از اونها محتاجتریم تاکی دروغ واختلاس

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:11:00
    پاسخ
    64 0

    شما باقی پول هارو دست نیازمندا برسونی نیازی به حذف یارانه نخواهد بود

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:12:44
    پاسخ
    57 0

    مخالفم. چون تجربه نشان داده صدبرابر این بودجه هم اگر ترزیق شود چون اصول وبرنامه ای وجود ندارد اثری بر کشور نخواهد داشت. تا امروز هم بودجه اداره کشور کم نبوده است.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:12:45
    پاسخ
    66 0

    البته که موافق نیستیم ... چون بعدش بعضی از عزیزان کمیته سر از کانادار درمیارن ... و تنها کسایی که سرشون بی کلاه میمونه مددجویان نیازمند هستن

  • كاوه
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:16:01
    پاسخ
    43 6

    ميشه با پول يارانه ها كارخانه ساخت تا بجاي صدقه دادن به نيازمندان آنها را شاغل كرد در اين صورت هم توليد افزايش مي يابد و هم از آمار بيكاري كسر خواهد شد

  • مصطفي ف
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:19:20
    پاسخ
    63 0

    من زماني كه قرار شد براي دريافت يارانه ثبت نام كنند انصراف دادم با اين فرض كه به نيازمندان اصلي برسه. اما به دشت پشيمونم چون اگر انصراف نداده بودم خودم ميگرفتم و مستقيم ميبخشيدم خيالمم راحت تر بود. به هيچ وجه به سازمانهايي مثل كميته امداد و بهزيستي و اينا اطمينان ندارم. مطمئنم اينا به اندازه كافي درآمد و بودجه دارند و پول بيشتر فقط باعث فساد بيشتر ميشه. خيلي نهادهاي ديگه حمايتي هستند كه بودجه هاشون سر به فلك ميزنه ولي هيچ خروجي ندارند مثل سازمان مستضعفان و جانبازان يا بنياد شهيد و امور ايثارگران كه هيچ عملكردي ازشون مشاهده نميشه با اينكه ميدونم املاك و داراييهاي فوق العاده زيادي دارند. نمونش املاك بنياد مستضعفان در خيابان جردن كه ته نداره معلوم نيست چرا اونجا رها شده

  • بي نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:19:41
    پاسخ
    69 0

    نه موافق نيستم چون براي نيازمندان كشورمون خرج نميشه

  • ايراني
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:19:48
    پاسخ
    64 0

    رياست جمهوري قبلي ميگفت با حذف سوبسيدهاي نان آب برق گاز سوخت وخيلي از اقلامي ديگر و صرف آن در طرحهاي عمراني و كشاورزي و صنعتي كشور تحول عظيمي رخ ميدهد وبا اين دروغ بزرك باعث فقر و گسترش اختلاس در كشور بوديم . خير اين پول ناچيز سهم تمام ايرانيها است و نيازي به نهادي كه زير نظر مجلس ويا دولت نيست نداريم.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:22:11
    پاسخ
    51 0

    سخنرانی پرشور ایشان را در تلویزیون دیدم و چقدر شبیه رئیس سابق خود، جذاب و رویایی سخنوری می کنند. ولی فتاح جان، اولا شما چکاره این مملکتی که می گی یارانه را قطع کنند شما مسئولیتش را می پذیری؟ دوماً، مردم فقط بخشی از پول افزایش قیمت مواد غذایی و انرژی را دارند از دولت پس می گیرند و این حداقل حق هر ایرانی است. از قاچاق صحبت کردی. واقعاً نمی دونی کیا دارند قاچاق می کنند؟ میلیاردها دلار فرار مالیاتی، قاچاق، اختلاس، رانت، کمک های خارجی و.... داریم، شما فقط گیر دادی به این چندرغازی که ملت بدبخت می گیرند؟

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:23:02
    پاسخ
    39 0

    بیشتر موافق هستم دزدی و اختلاس نکنیم و بجای ان پولش را به کمیته امداد برای هزینه در داخل ایران بدهیم

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:24:26
    پاسخ
    23 1

    عمده افرادی که از سازمان های حمایتی استفاده میکنند نیاز ی ندارند یا هم تراز کارمندان و کارگران درآمد دارند مسئله بعد سازمانهای حمایتی بیشتر شبیه موسسات انتفاعی یا بنگاه اقتصادی شده اند

  • بي نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:25:18
    پاسخ
    46 0

    چرا دوره احمدي نژاد اين اقا نگفت فحشش مال من همه همه اون موقع بخاطر دادن يارانه افرين ميگفتنحالا چي شده كه براي قطع اون حاضرن فحش بخورن

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:26:26
    پاسخ
    5 36

    بله البته مردم ما از نظر فرهنگی از هیچ چیز مفتی بدشون نمی یاد ، می گن " مفت باشه .... باشه"

  • الیاس
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:27:28
    پاسخ
    34 0

    باور کنید تا پنج ساله دیگه روی رایانم حساب باز کردم . موافق نیستم

  • رضا
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:28:16
    پاسخ
    5 27

    بله، به شرطی که فقط صرف نیازمندان داخل کشور بشه نه خارج از کشور هزینه شه

  • علی
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:28:48
    پاسخ
    44 0

    اولا قیمت ها رو بردند بالا که بجاش یارانه بدن هر کی هر جور میخاد خرج کنه .بعد ها حرف های مختلف زدند دوما خودم نیازمندم . با یک حقوق کارگری به عنوان مهندس چکار میتونم بکنم یارانه هم کمک خرجه خودش سوما به هیچکی از مسولین من اعتماد ندارم

  • م
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:30:32
    پاسخ
    36 0

    ما همه نیازمندیم میخوام

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:31:42
    پاسخ
    81 2

    من با انحلال کمیته امداد موافقم

  • محمدرضا
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:32:56
    پاسخ
    40 0

    نه خودم میگیرم پخشش میکنم.اعتمادی نداریم.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:36:54
    پاسخ
    44 0

    من اینو فهمیدم تو ایران هر مسولی به فکر خودشه فقط خودش و بستگانش اینم برای فشار اوردن به دولته الان توپ تو زمین دولته فشار زیادی روش دارن میارن

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:38:55
    پاسخ
    34 0

    اصلا.ابدا.به هیچ وجه.امکان نداره.نمیشه.نخیر.اصلا دیگه حرفشو هم نزن خواهش میکنیم..........

  • حسین
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:39:21
    پاسخ
    51 1

    آخه این پول گرانی برق و گاز است چه ربطی به نیازمند ها داره پول آب و برق هم به قبل از پرداخت یارانه ها برگردانند

  • محمد
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:40:03
    پاسخ
    38 0

    خیر. برای چی این حق را میخواین از مابگیرید؟ اگر هنری دارید جلوی بعضی از کارها را بگیرید...

  • امین
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:40:56
    پاسخ
    41 0

    جناب رییس کمیته امداد خیلی از ملت محتاج همین یارانه هستند و آبرومند . می خواهید کل ملت کاسه گدایی بگیرند دستشان و به کمیته امداد مراجعه کنند؟

  • پیام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:42:13
    پاسخ
    19 7

    پول یارانه ها باید برای تولید و اشتغال زایی مصرف بشه تا انسان های نیازمند بتونند بدون دراز کردن دست خود به نهادها و دولت ها یک زندگی شرافتمندانه بویسله کار کردن داشته باشند.

    • بینام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:21:38
      38 0

      عذر میخوام کدوم اشتغال اشتغال برای مردمان ممالک دیگه ایجاد میشه نه برای نیروی کار نیازمندان من همون یارانمو می خوام

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:43:39
    پاسخ
    25 0

    هر طرح وایده خوبی الزاما قابلیت خوب اجرا شدن رو نداره ، از خودش شنیدم وخبر هم پخش کرد که شنیدم خود ایشون با طرح سلامت دکتر قاضی زاده همراهی نکرده ونیازمندان خدمات درمانی تحت پوشش کمیته امداد رو خود تحت پوشش قرار داده حالااگر عزیزان تحت پوشش کمیته ، تحت طرح سلامت واقع میشدن ، هم بودجه کمیته صرف منابع دیگه ای میشد هم طرح سلامت نقاط قوت وضعفش بهتر خودش رو نشون میداد وهم همبستگی مدیران در راستای خدمات مطلوب به جامعه شکل میگرفت .اینطور نیست؟

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:45:45
    پاسخ
    31 0

    آدمهایی را می بینیم که نیازمند نیستند و دارند یارانه می گیرند و ماشین خارجی سوار می شوند و مسافرت خارج می روند و هیچگونه دغدغه در خوراک و پوشاک و درمان و مسکن ندارند. در مقابل کسانی هستند که حتی با یارانه هم در روزمره زندگی مشکل دارند. این عدالت است؟

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:36:14
      15 2

      چه ربطی داره فلسفه یارانه از ابتدا اصلا این بود که حامل های انرژی ازاد بشه و بخشی ازون مستقیما به مردم داده بشه .

  • محمد
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:45:55
    پاسخ
    54 0

    خیر موافق نیستم. چون هیچ اعتمادی به این نهاد نیست. هیچ شفافیتی در وضعیت مالی این نهاد وجود ندارد .. اگر این آقا میخواهند به نیازمندان کمک کند مخارج این نهاد را شفاف سازی کند تا 80 مشکلات حل شود.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:47:22
    پاسخ
    32 0

    سلام.تقصیر ما چیه نیازمندیم و تحت پوشش کمیته امداد نیستیم؟تقصیر ما چیه حقوق ملیونی نمیگیریم که محتاج 45 تومن نباشیم؟

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:48:10
    پاسخ
    43 0

    90 درصد مردم محتاج واقعی اند جلوی اختلاس ها بگیرینحاضریم یارانه نگیریم اما آب برق گاز نان بنزین برگرده قیمتش

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:49:53
    پاسخ
    35 0

    اگه یارانه صدقه ست لطفا اعلام بشه.این طرز رفتار به شدت توهین آمیزه

  • علی
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:50:13
    پاسخ
    34 0

    بهتره اول کمیته اعتماد ملت رو بدست بیاره بعد ادعای برادری بکن...اکثر ملت از زمان دولت گذشته گرفتا ر گرفتار شدند...فقط این نمایش ها را تمام کنید لطفا

  • محمد
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:50:21
    پاسخ
    3 29

    با حذف کامل رایانه موافقم البته نه به دست کمیته امداد اینطوری کمی از دغدغه های دولتمردان عزیز کاسته خواهدشد.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:59:43
    پاسخ
    25 0

    اصلا موافق نیستیم اگه قیمتا به یک دهم قیمتای فعلی برگرده و تورم 1000درصدی

  • منوچ
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 12:59:54
    پاسخ
    42 0

    نه . ما خودمان نیازمند هستیم. ما مردمی هستیم که 90 درصدمان زیر خط فقر هستند دیگه این حرفا چیه؟

    • بی نام
      چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:11:57
      19 0

      پرداخت یارانه باید ۴ برابرشود

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:00:35
    پاسخ
    35 0

    پول آب . برق . گاز . نان .و...............را به قبل از پرداخت یارانه ها برگر دانند . جناب فتاح وزیر احمدی نژاد بودند و لابد خودشان از این برنامه خبر داشتند چه چند سال یارانه را بدهند بعد یواشکی قطعش کنند.

  • شهرام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:01:28
    پاسخ
    41 0

    وقتی اینها کسی رو که هفته ای یک ساعت کار میکنه شاغل محسوب میکنند،خب معلومه تعریفشون از نیازمند چگونه خواهد بود.احتمالا کسی که هفته ای یک وعده غذا بخوره غیر نیازمند خواهد

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:01:52
    پاسخ
    28 0

    خیلی خیلی متاسفم برای مدیریت یارانه ای مسئولان

  • اکبر
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:03:35
    پاسخ
    40 0

    مخالفم، تمام ثروت های دنیا رو هم که به کمیته امداد و.... بدی باز هم فقر ریشه کن نمیشه و به تعداد فقرا و بیچارگان هر روز اضافه میشه. مشکل جای دیگه هستش.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:03:36
    پاسخ
    40 0

    نه چون همینطوری معلوم نیست پولا کجا میره اینم اضافه میشه به پولهایی که هدر میره

  • محمدحسن
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:04:43
    پاسخ
    32 1

    با این شرط موافق حذف یارانه هستم که شرایط به پیش از هدفمندی یارانه ها برگردد...

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:09:15
    پاسخ
    36 0

    یارانه را کلا حذف کنید وقیمت اب برق وگار را بقمیت سابق برگر انید بهترین خدمت طول عمر خود را کردید وخدا هم راضی خواهد بود

  • هادی
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:09:45
    پاسخ
    31 0

    مخالفم در این شرایط حداقل پول آب وبرق و گاز رو از یارانه ها میشه داد برا کمک به نیازمندها یکم توقع خودشون رو ببرن پایین از جیب مبارک خودشون به نیازمندها کمک کنند

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:11:30
    پاسخ
    48 0

    اصلآ ایشان چه کاره هستند که برای مردم تصمیم می گیرند؟ بروید د حساب ایشان را بررسی کنید

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:12:47
    پاسخ
    55 0

    اگر کمیته ی امداد واقعا دلش برای نیازمندان سوخته بود ؛ بعد از 39 سال ، باید فقر ریشه کن می شد ... چراغی که به خانه رواست ؛ به مسجد حرام است ... ظاهرن ، آقایان به هزینه کردن از جیب مردم ، عادت کرده اند ...

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:12:49
    پاسخ
    46 0

    نه موافق نیستیم برن از پولی که ترامپ گفت خرج فقرا کنن برا همه خونه بسازن از جیب ملت خوردن شده هنر دولت بعدم سود سهام عدالتو بالا کشیدین بس نیست؟

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:14:52
    پاسخ
    40 2

    نه

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:15:52
    پاسخ
    57 0

    خیر این حق همه مردمه. اعتمادی نداریم

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:16:01
    پاسخ
    56 1

    واقعا چقدر مخالف داره کمیته امداد و خودش هم خبر نداره ، افرین ملت بسیار باهوش و تیز بین است

  • سیدمحمد
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:19:07
    پاسخ
    7 46

    کار بسیار خوب و میمون ومبارکی است لکن کاش این نظر سنجی بصورت رای گیری انجام میشد

  • سایه
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:22:22
    پاسخ
    38 1

    ای بابا پول یارانه که بابت پرداخت قبض آب و برق و . . . پرداخت کردید، حالا چرا رئیس کمیته براش کیسه دوخته؟؟ هر کس رضایتنامه داد پول یارانه اش رو قطع کنید و گرنه صدقه که به اجبار نمیتونید از ما بگیرید

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:29:33
    پاسخ
    44 0

    خیرچون بازهم پول به دست نیازمندان نمیرسه

  • محمود
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:30:28
    پاسخ
    21 0

    نه اصلا راضی نیستیم یارانه مان قطع شودمالازم داریم تازه به کمیته امدادهم اطمینان نداریم

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:36:19
    پاسخ
    22 0

    لطفاً سابق فتاح را در آورید ببینید چند سال خودش یارانه گرفته است؟

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:36:40
    پاسخ
    16 0

    خير به هيچ عنوان

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:37:54
    پاسخ
    15 0

    شما استاد عزیز همان نیازمندان کمیته امداد و بینیاز بکن مابقی پیشکش.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:40:40
    پاسخ
    18 0

    لازم نيست ازما بگيره به فقرا بده ، از انباشته هاي خودش بده

  • مینا
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:41:17
    پاسخ
    26 0

    کاملا مخالفم من حتی صدقه هم به صندوق صدقاتش نمیندازم چون اعتماد ندارم کجا میره پولاش و حق ندارن یارانه رو بدن به کمیته بالا شهر نشین

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:44:03
    پاسخ
    17 0

    نه خير اصلا موافق نيستم

  • مانا
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:44:25
    پاسخ
    21 1

    من و مادرم به عنوان باز مانده، مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی هستیم. حقوقمون رو امروز باید میدادن که هنوز نریختن به حساب. یک میلیون و دویست هزار تومن. از بخت بد خونه‌ای که اجاره کردیم کولر گازی داره. یا باید گرمای طاقت فرسا رو تحمل میکردیم یا از کولر استفاده. سیصد هزار تومن پول برق اومده. جناب فتاح ۹۰ تومن یارانه پول آب و برق و گاز مارو هم کفاف نمیده. اجاره پیشکش الان بیاییم کمیته امداد قبضای مارو بده خواستی فحشم بده که چرا کولر زدیم

  • بهروز
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:44:54
    پاسخ
    17 0

    اگه میخواین یارانه هارو قطع کنین باید قیمتهارو هم به عقب برگردونین که غیر ممکنه من موندم با این همه دارایی که مملکت داره چرا ما نمیتونیم به خوبی زندگی کنیم در حالی که کشورهای دیگه که یک هزارم ذخایر مارو ندارن به چه خوبی ودر چه رفاه خاصی زندگی میکنن کمیته امداد توی این چهل سال چند نفرو خود درآمد کرده که حالا میخواد با پول یارانه ها چه گلی به سر مردم بزنه اینم بهانه ای بیش نیست که میخوان از سر یارانه ها بپرن

  • وحید فرهندی
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:47:55
    پاسخ
    4 13

    کلن محمود احمدی نژاد اشتباه کرد و یارانه رو سرسفره مردم آورد تا هزار جور تورم دیگه محسوس و نامحسوس بزنه بیرون کاری با ثروت ملی ندارم ولی شما تصور کن با این پول یارانه ها چه کارها که نمیشد کرد ؟ سالانه رقمی بالاتر از 40 هزار میلیارد خرج یارانه میشه . با این رقم میتونستیم سالانه 400 هزار واحد مسکونی 8090 متری همراه با تمام امکانات شهری بسازیم و بصورت سیستمیک در اختیار نسل جوان و نیازمند قرار بدیم یا هزارتا پروژه دیگه . حل این معادله و معادلات امثالهم خیلی ساده ست مملکتی که بخاطر 100 هزار تومن قسط آخر وام اول زنگ میزنه به ضامن و بعد از چند روز کسر میکنه یعنی هواسش به این همه پول نیست ؟ مگه میشه مسئولین عالی رتبه نظام ندونن با این همه سرمایه چه کارها که نمیشه کرد ؟

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:52:28
    پاسخ
    23 0

    مخالف صد در صد همین الان هم پولهای کمیته بدست نیازمندای واقعی نمیرسه

  • يك من
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:56:11
    پاسخ
    24 0

    خير ، در واقع ما نيازمند نداريم بلكه مدير و مدبر نالايق داريم

  • هادی
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:58:21
    پاسخ
    28 0

    نه موافق نیستیم چون کمیته امداد همین پول صندوق های صدقات را خرج نیازمندان سایر کشورها میکند و افراد نیازمندی در کشورمون هستند که با وجود نیاز شدید تحت پوشش قرار نمیدهند .و همین اقای فتاح بودند که با افزایش هزینه اب و برق در سال 89 پایه گذار از هم گسیختگی اقتصادی جامعه شدن و قبض برق 20 هزار تومانی را به 300 هزار تومان رساندن .و اگه فحش خور هستند همون فحش افزایش قیمت برق را بخورند

  • مصطفی
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:59:25
    پاسخ
    14 0

    نه موافق نیستم منم میگم بهتر بود ان موقع که دردولت بودی به رئیست میگفتی اینجوری پخش نکنید اموال را حالا که با روحانی مخالفه میگه.....

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 13:59:39
    پاسخ
    24 0

    "من فحش‌ها را می‌پذیرم به هر حال این کارها فحش‌خوری هم دارد." واقعاً جاي تاسف داره . آقاي فتاح عملاً ميگه كه اعتراض مردمي براش هيچ اهميتي نداره. تو اين سالها ديگه همه متوجه شدند بابت پرداخت يارانه ها كلاه گشادي سر مردم رفت. همين الان هم يارانه بعضي از نيازمندان رو قطع كرديد و به روي خودتون هم نياورديد.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:01:10
    پاسخ
    3 9

    یارانه ها رو قطع کنن ولی پولشو ندن نیازمندا، بدن به کارخونه های تولیدی مردم برن ازشون مجانی جنس بخرن، اینجوری هم به چرخه تولید کمک میشه هم به مردم

  • جابر
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:01:46
    پاسخ
    14 0

    ایشان دنبال رئیس جمهور شدن و محبوبیت خودشان هستند محرومان و فقرا بهانه هستند

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:02:26
    پاسخ
    17 0

    خیر برای اینکه زمانیکه وزیر بود چرا نگفت معلومه الان فقط برای سنگ اندازی

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:07:06
    پاسخ
    13 0

    طبق آمارها 34 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور وجود دارد که این رقم چیزی نزدیک به مبلغ یارانه واریزی برای 70 میلیون نفر است. برگرفته از سايت خبرانلاين . صرفا جهت اطلاع

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:14:28
    پاسخ
    14 0

    بله موافقم به شرطی که برسه به دست نیازمندها. منتها من یادمه وقتی هدف مندی رو راه انداختین هر روز از صدا و سیما گزارش میدادین که با پولش میشه اینقدر مدرسه و اینقدر بیمارستان ساخت یا میشه اینقدر اشتغال ایجاد کرد. کو؟ کجاست؟ همش دروغ بود

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:20:00
    پاسخ
    20 0

    صدرصد مخالف هستم .خود عملکرد کمیته امداد اقتصادی است؟

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:29:27
    پاسخ
    20 0

    شرکتهای ساختمانی بزرگی مربوط به کمیته امداد هستند که هم اکنون در پروژه های لوکس در حال فعالیت هستند آیا وظیفه کمیته ساختن ساختمانهای لوکس در شمال تهران میباشد؟

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:32:08
    پاسخ
    23 0

    آقاي فتاح لطف کنید اگر نقشه ای رای انتخابات ریاست جمهوري دوره بعد دارید از راه اصولی و درست وارد بشید نه با پول یارانه افراد شریف و آبرومند

  • بازنشسته فقیر
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:33:17
    پاسخ
    23 0

    خیر موافق نیستم.سفره ما به اندازه کافی هر ماه کوچک تر میشود اما هیچ کس به روی خودش نمی آورد. حالا هم برای این مبلغ بسیار اندک نقشه کشیده اند.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:44:48
    پاسخ
    9 0

    سه سال پیاپی مجلس در قانون بودجه تصویب کرد که دولت مکلف است از جاماندگان خرحله دوم یارانه ها ثبت نام کند ولی رندانه از اجرای استنکاف کرد.حق بسیاری ضایع شده است در تمام این سالها.وضعیت بسیاری خانواده ها تغییر کرده است ولی دولت حاضر به ثبت نام نیست.این بی عدالتی و بی قانونی است.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:44:55
    پاسخ
    20 0

    رئیس محترم کمیته امداد پاسخ بدهد گخ سازمان ایشان پول هایی که در مناطقی مانند کومور خرج کرد چخ نتیجه ای حاصل کرد.همچنین چرا این پیشنهاد را به احمدی نژاد که با او رابطه نزدیک داشت و با آن دولت کار می کرد نداد. بنظرم باید اول یارانه تمام نمایندگان مجلس،اعضا دولت،مدیران نهادها ،استانداران ،مدیران بالای وزارتخانه ها , ائمه جمعه، کلیه اعضاء اتاق بازرگانی،پزشکان و کاسبها غیر از نانوایان و مشاغل کم درامد قطع شود.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:49:29
    پاسخ
    11 0

    به نظرمن طرح هدفمندی یارانه ها یک نقشه ازپیش تعین شده برای افزایش منابع انرژی به صورت تدریجی به اجرا گذاشته شود وبعدازاینکه به هدفشان رسیدند آنرا قظع کنند پرداخت یارانه ها هم به مردم برااین بود که جلوی اعتراضات مردم رابگیرند تابتوانند نقشه شوم گران کردن منابع را به راحتی به اجرابگذارند

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:52:01
    پاسخ
    6 0

    اگه یه سازمان مردم نهادی ngo باشه که حکومت و دولت هیچ دخالتی توی اون نداشته باشه و تنها نهاد های نظارتی قوی غیر دولتی بر کار این سازمان ها نظارت داشته باشه خوبه که این امر تو کشور اسلامی ما خیلی امکان پذیر نیست تو بلاد کفر این مسائل تقریبا جا افتاده

  • حاجی
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:52:22
    پاسخ
    13 0

    اگر کمیته امداد به جای پرداخت پول به نیازمندان براشون شغل ایجاد کنه قطعاً سرمایه گذاری ها باعث ارزش افزوده نیز خواهد شد و نیاز به پرداخت یارانه سایر اقشار نداره

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:52:52
    پاسخ
    0 26

    کاملن موافقم. البته کمیته امداد باید برنامه بدهد و پاسخگو باشد.

  • نیما22
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:53:15
    پاسخ
    22 0

    از اونجا که بهشون هیچ اعتمادی ندارم دوست ندارم یارانه ام قطع بشه

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:54:41
    پاسخ
    18 0

    خيلي قبل تر از كميته امداد و از دهه چهل سازمان بهزيستي اقدامات خوب و موثري رو در زمينه هاي مختلف از جمله رفع فقر در كشور انجام داد بعد از انقلاب كميته امداد رو راه اندازي كردند كه وضعيت رو بهتر كنه ولي به مراتب بدتر شد. با وجود سازمان بهزيستي چه لزومي به راه اندازي كميته امداد بود؟ نتيجه اش همينه كه مي بينيد فقر بيشتر و بيشتر شد.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:57:15
    پاسخ
    22 0

    سنار سه شاهی آخر ماه میریزن برامون نمیدونیم چکارش کنیم، اونم میخوان بگیرن خنده داره والاااااااا

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:57:46
    پاسخ
    23 0

    خیر موافق نیستم،چون همین چندرغاز پولی هم که به فقرا میرسه،اختلاس میکنن

  • ایران
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:02:38
    پاسخ
    21 0

    خیر چون یقین دارم به مردم ایران نمی رسه

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:04:50
    پاسخ
    1 19

    قطع یارانه ها ضروریه. اما نحوه مصرفش باید مطالعه بشه. بهتره ترکیبی از تامین اجتماعی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، بهزیستی و کمیته امداد در مورد نیازمندان و رسیدگی به اونها مسئول باشن.

  • سیاوش
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:06:41
    پاسخ
    20 0

    کمیته امداد کارایی نداره و راه حل ماهی دادن نیست ماهیگیری یاد دادن درسته . کمیته امداد گدا پروری میکنه و خرج خودش از کمکی که به نیازمندان میکنه بیشتره . اصلا موافق نیستم

  • alireza
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:08:38
    پاسخ
    14 0

    با سلام من نمیدونم این مسئولان چرا از این حرفها میزنن فرهنگی هستم همسرم خونه دار و دارای فرزند قبلا خقوق تا بیستم ماه میرسید الان تا دهم ماه. چرا همه اش خودنون رو با مردم مقایسه می کنی نگاه نکنی کارمندیم و یک لباسی می پوشیم و را همیریم وزندگی می کنیم ما هم مستمندیم.

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:10:26
    پاسخ
    20 0

    با دادن پول به کمیته امداد صد در صد مخالفم.

  • علی
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:10:41
    پاسخ
    2 8

    موافقم اما به شرطی که سالی دوبار برق و گاز و آب گران نشود

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:11:53
    پاسخ
    9 0

    بطور كلي برقراري بارانه كاملا غلط بوده ضمنا اقاي فتاح در ان موقع كه يارانه برقراز عضو هيات دولت بوده اند چرا انوقت چيزي نگفت

  • محمدرضا
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:14:53
    پاسخ
    0 20

    سلام اگر م.ارد مصرفش معلوم باشه ، کاملا موافقم .

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:15:57
    پاسخ
    6 18

    من با قطع يارانه كاملا موافقم ولي با دادن ان به كميته امداد نيز كاملا مخالف هستم

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:16:54
    پاسخ
    28 0

    يعني از حدود بيش از ١٠٠ نفر كه نظر دادن حتي يك نفر هم رضايت نداده يعني حتي به نهاد خيريه هم تو ايران اعتمادي نمونده تو مملكتي كه هر كسي خودش رو صاحب نظر ميدونه، يكي نيست جواب بده چي به سر اين مملكت اومده؟؟

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:17:04
    پاسخ
    24 4

    مخالفم شدید پول یارانه حق همه مردم ایرانه چه فقیر چه غنی

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:17:10
    پاسخ
    21 0

    کمیته امدادنمیتواندبه نحواحسن اینکارراانجام دهد

  • رسول
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:17:22
    پاسخ
    1 17

    اگر واقعا به دست افراد فقیر برسه ، کسی گرسنه نمونه ، تو خیابون نخوابه و گرفتار پول درمان نباشه قطعا موافقم ، الان پول یارانه ها حیف و میل میشه.

  • م.مشهدي
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:19:55
    پاسخ
    1 51

    بله کاملاَ موافقم زيرا دقيقاَ يارانه بدست نيازمندان ميرسد.يارانه در وضعيت کنوني تنها باعث افزايش تورم که در واقع از يک دست ،دادن پول به مردم و از آن دست چند برابر گرفتن است.کميته امداد در رويکرد جديد به مديريت آقاي فتاح مبنايش بر ايجاد شغل براي محرومين است نه روش مستقيم پول دادن به آنان.با اين روش پس از 5 تا 10 سال تعداد افراد نيازمند به يک سوم تقليل مي يابد و در نتيجه فرصت هزاران شغل آبرومند فراهم ميگردد.

  • اصلان
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:23:24
    پاسخ
    32 0

    کاملا با این تصمیم احساسی مخالف هستم زیرا تجربه نشان داده است این پول صرف اموری دیگری خواهد شد و از جیب ملت خواهد رفت

  • رضا شیرازی
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:27:56
    پاسخ
    22 0

    من خودم داوطلبانه انصراف دادم ولی با حذف یارانه مخالفم اما این مبلغی رو هم که میدن یه جور توهینه, حق مردم شریف ایران خیلی بیشتر از این حرفاست.حالا دنبال راهکاری برای حذف کلی یارانه ها هستن.

  • رضا
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:31:57
    پاسخ
    43 0

    بهترین نظری که خوندم تعطیلی کمیته امداد بودواقعاعالیه و کار درستیه حقوق همین فتاح و همکاراشو قطع کن برای مردم بهترین کاره

  • تقی
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:32:28
    پاسخ
    43 1

    کمیته امداد جمع آوری وتعطیل شود ودولت یارانه هارا به مردم پرداخت کند

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:32:48
    پاسخ
    28 0

    خیر خودم لازم دارم

  • بی نام
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 15:39:39
    پاسخ
    33 0

    سلام قبلن که یارانه نبود چقد بدبخت بودیم که حالا با یارانه خوشبخت بشیم من ینفرم ۴۵هزارتومن یارانه میگیرم روزی ی سنگک میخورم صبونه درماه میشه سی تا پولش میشه ۴۵هزارتومان پول برقم قبلن میومد پونصدتا تک تومن الان میاد پنجاه هزارتومن بعنوان مدیر ساختمان با سی هزارتومان از همسایه گرفتن پول نظافت چی اب برق گازو میدادم الان فقط شارژ منهای پول گاز سی هزار میدم پول گاز هرسری صدوپنجاه هزارتومان میدم در فصل پاییز و زمستون شما حساب کنید کرایه ماشین و سایر مخارج بکنار ایا دولت یارانه میده بما یا یارانه رو در غالب اب برق گاز بنزین حمل و نقل از ما میگیره خجالتم خوب چیزیه ماداریم به دولت میدیم نه دولت بما فقط کافی ی سواد دبستانی داشته باشی تا بفهمی. دولت چگونه با افکار عمومی بازی میکنه واقعن خنده داره

  • شهروند ایرانی
    چهارشنبه 26 مهر 1396 - 19:50:03
    پاسخ
    35 1

    کاملا مخالفم از ۱ ریالش هم نمیگذرم

  • مهدی
    پنجشنبه 27 مهر 1396 - 13:43:46
    پاسخ
    3 0

    واقعا نظر ما مهمه ؟؟؟

  • بی نام بی نام
    دوشنبه 1 آبان 1396 - 13:46:01
    پاسخ
    4 0

    صددر صد مخالفم بیشتر مردم زیر خط فقر هستند اقای فتاح زندگی و حقوق خودت را نگاه نکن برادر

  • شهر وند ایرانی
    سه شنبه 2 آبان 1396 - 11:28:50
    پاسخ
    1 0

    با سلام اگر عدالت اجتماعی توزیع ثروت عادلانه تقسیم شود نیازی به کمیته امداد و خیریه ها و امثالهم نمیباشد

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x