ایسنا نوشت: مدیربافت تاریخی شهرداری تهران از رسانه‌ها، مسوولان شهرداری و دلسوزان میراث فرهنگی برای ممانعت از تخریب بنای تاریخی در میدان قیام تشکر کرد.

علی محد سعادتی با اشاره به اقدام شهرداری منطقه١٢ برای تخریب ملک تاریخی ناایمن در میدان قیام، گفت: پس از وصول گزارش در خصوص احتمال تخریب ملک واقع در میدان قیام، به سرعت عوامل این مدیریت در محل حاضر و پس از بررسی اولیه، مستندات و بررسی‌های لازم انجام و برای توقف تخریب با منطقه ١٢ مکاتبه انجام شد و گزارش لازم به مراجع ذی ربط از جمله معاون شهرسازی و معماری ارائه شد.

وی افزود: سرانجام با حمایت بی‌دریغ علاقه‌مندان و حامیان میراث و هویت تهران و رسانه‌های هوشیار و بیدار این عرصه که همواره چشمان بیدار و آگاه شهر هستند، دستور توقف از سوی مدیران ارشد شهرداری تهران صادر شد.

وی با بیان اینکه بنده به نوبه خود قدردان این هوشیاری، آگاهی و حمایت بی‌نظیر هستم و امیدوارم همواره مدیریت بافت و بناهای تاریخی تهران را در انجام رسالت خطیرش در تهران عزیز یاری کنند، گفت: در پایان از جناب آقایان دکتر حجت و دکتر رباطی معاون شهرسازی و معماری و معاون امور مناطق شهرداری تهران به سبب حمایت‌شان سپاسگزارم.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =