پیام تسلیت رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج به خانواده‌های عزادار نظرآباد

در پی حادثه واژگونی اتوبوس کاروان راهیان نور حامل دانش آموزان دختر شهرستان نظرآباد از استان البرز، سید علی اکبر میروکیلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج طی پیامی با اعلام همدردی مدیریت شهری، به خانواده های عزادار و داغدیده تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج: در پی حادثه واژگونی اتوبوس کاروان راهیان نور حامل دانش آموزان دختر شهرستان نظرآباد از استان البرز، سید علی اکبر میروکیلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج طی پیامی با اعلام همدردی مدیریت شهری، به خانواده های عزادار و داغدیده تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است:
بسمه تعالی
انالله و انا الیه راجعون
ضایعه درگذشت تعدادی از دانش آموزان دختر به همراه معلمان و مربیان در قالب کاروان راهیان نور که سراسر عشق است و معرفت، در محور کمربندی سوسنگرد استان خوزستان، بار دیگر غمی جانکاه بر دل آحاد ملت به خصوص شهروندان استان البرز و شهرستان نظرآباد نشاند.
مناطق جنگی جنوب کشور، آرامگاه ابدی تعداد کثیری از شهدای خفته در خاک است که امیدواریم روح این عزیزان با شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس محشور گردد.
اینجانب بر خود واجب میدانم که از طرف خود و به نمایندگی از خانواده بزرگ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده های داغدار، از خداوند متعال علو درجات و غفران الهی را برای عزیزان سفر کرده مسئلت می نمایم.
سید علی اکبر میروکیلی
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =