واگذاری ۴ هزار واحد مسکن مهر به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) طی ۳ سال

استاندار البرز با اشاره به تصویب طرح واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) گفت: در بازه زمانی ۴ ساله فرایند واگذاری مسکن به این قشر صورت می گیرد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،"دکتر محمدعلی نجفی" صبح پنجشنبه در دیدار"پرویز فتاح" رئیس کمیته امداد امام (ه) در کشور که با حضور نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در استانداری تشکیل شد،گفت: برنامه واگذاری 4 هزار مسکن،ویژه مددجویان کمیته امداد امام (ره)، در دستور کار استان قرار گرفته است.
وی افزود: تامین مسکن این قشر،با مشارکت کمیته امداد،سپاه و خیرین انجام خواهد شد.
استاندار البرز با اشاره به زمان واگذاری این طرح گفت: مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد(ره) در بازه زمانی 3 تا 4 ساله واگذار خواهد شد.
وی بیان کرد: بخشی از پروژه های مسکن مهر هم که متقاضی ندارد شناسایی و در اختیار مددجویان استان قرار خواهد گرفت.
دکتر نجفی در ادامه گفت: اشتغال خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام(ره)اولویت دیگری است که در دستور کار پیگیری قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به افزایش دو برابری تسهیلات بانکی به مددجویان افزود: به همین منظور نیز تسهیلات بانکی خرد در اختیار مددجویان کمیته امداد امام( ره )قرار خواهد گرفت.
استاندار البرز گفت: امسال همه تسهیلات مشمولین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی جذب خواهد شد.
طرح ضربتی برای احداث مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره)
در ادامه این دیدار پرویز فتاح با بیان اینکه وحدت و همدلی اصل کار ما است اظهار داشت: برنامه ریزی برای تامین مسکن و اشتغال مددجویان باید صورت گیرد.
رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه وام‌های دولتی، بلاعوض و کمک خیرین به کمک تامین مسکن مددجویان می‌آید، افزود: طرح ضربتی برای احداث مسکن ویژه مددجویان در استان البرز اجرا شود.
وی با بیان اینکه امکان برداشت 1.5 میلیارد تومان از صندوق ذخیره ملی برای اختصاص تسهیلات اشتغال وجود داد, تصریح کرد: وام‌های بانکی با اولویت اشتغال واگذار شود و مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد باید برطرف شود.
فتاح با بیان اینکه شعبه قرض الحسنه برای پرداخت وام‌های خرد کمیته امداد در البرز دایر شده است، ادامه داد: توسعه پرداخت قرض‌الحسنه عصای دست کمیته امداد بوده و معدل پرداخت قرض الحسنه در کشور زیر 2 درصد است.
وی افزود:منحنی‌های پرداخت صدقات در کشور صعودی شده است.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =