«خبرجنوب» نوشت: معاون توسعه و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس از ساماندهی استخدام های صورت گرفته در شهرداری شیراز و سایر شهرهای استان خبر داد.

احمدعلي افكاري در جمع خبرنگاران رسانه هاي جمعي فارس اظهارداشت: معاونت توسعه و منابع انساني اين سازمان بر استخدام دستگاه هاي غيردولتي از جمله شهرداري وظيفه نظارتي دارد و بنا به اين وظيفه كه از امسال به عهده ما گذاشته شده به وضعيت استخدامي در شهرداري ها ورود خواهيم كرد.
وي با بيان اين كه تا قبل از تشكيل سازمان اداري و استخدامي كشور استخدام در شهرداري ها فاقد چارچوب بود افزود: اين سازمان از امسال کار خود را به طور رسمي آغاز كرده و وظايف سازمان مذكور در استان ها برعهده معاونت مديريت توسعه منابع انساني سازمان هاي برنامه و بودجه هر استان است.
افكاري با بيان اين كه ساماندهي استخدامي ها در شهرداري شيراز به دليل حجم بالاي نيروي انساني بسيار مشكل است افزود: ديوان عدالت اداري نيز به وضعيت استخداميها در شهرداري ايراد گرفته كه به نظر ميرسد ايراد درستي است چرا كه يكي از شرايط براي استخدام افراد، اطلاع رساني صحيح به تمامي افراد واجد شرايط است كه اين اطلاع رساني براي استخدام در شهرداري ها صورت نگرفته و امسال تلاش مي كنيم تكليف اقدام هاي صورت گرفته در آن نهاد را مشخص نماييم.
يك سال است ادارات فارس جواب نامه سازمان مديريت و برنامه ريزي استان را نداده اند
وي گفت: همچنين در حال جمعآوري اطلاعات كارمندان دولت در فارس هستیم كه براي اين منظور نامه درخواست دريافت اطلاعات به همراه جداولي در اختيار ادارات از سال گذشته قرار گرفته كه متاسفانه با گذشت يك سال از اين كار هنوز 30 درصد ادارات جواب نامه ما را ندادهاند.
معاون توسعه منابع انساني سازمان مديريت و برنامه ريزي فارس از ديگر اقدامات اين معاونت در سال جاري را ساماندهي املاك دستگاههاي اجرايي دانست و گفت: در اين راستا كارگروهي به نام ساماندهي فضاهاي اداري تشكيل شده و 73 دستگاه اجرايي ملزمند اطلاعات مربوط به املاك خود را ارايه دهند تا املاك مازاد در اختيار ساير دستگاه هاي اجرايي كه نيازمند گسترش فضا هستند قرار گيرد ضمن آن كه استانداردسازي اين فضاها مطابق با شرح وظايف هر دستگاه انجام شود. به گفته وي براي رسيدن به اين هدف جداولي در اختيار دستگاه هاي اجرايي استان قرار گرفته تا براساس آن جداول تمامي املاك خود را معرفي نمايند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =