مهر نوشت: خطیب جمعه بیرجند در آخرین خطبه رسمی خود از این تریبون ضمن خداحافظی از مردم، گفت: رفتن امروزم طبق برنامه قبلی بوده و سیاسی نیست.

حجت الاسلام علی رضایی در خطبه های این هفته نماز جمعه بیرجند اظهارکرد: امروز توفیقی است که آخرین خطبه رسمی را می خوانم و در خدمت مردم بیرجند به عنوان امام جمعه این شهر هستم.

وی با بیان اینکه مسئولیت ها فرصت امتحان است، بیان داشت: هر آمدنی را رفتنی است و ان شاالله در سنگری دیگر فرصت خدمت را داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه دست و بازوی جوانان با محبت و مردم این استان را می بوسم، بیان کرد: استان خراسان جنوبی دیار من است و آن را با عشق دوست دارم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه تعهد خدمت من در بیرجند سه سال بود، افزود: این خدمت هشت سال به طول انجامید.

رفتن امروزم طبق برنامه قبلی بوده و سیاسی نیست

وی با بیان اینکه خدا می داند رفتن امروزم طبق برنامه قبلی بوده و سیاسی نیست، افزود: عشق من مقام معظم رهبری، شهدا و اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی با بیان اینکه برای ادامه فعالیت به تهران می روم افزود: مسئولیت اجرایی نخواهم داشت و فقط کار طلبگی و فرهنگی را دنبال خواهم کرد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه به قدر سرسوزن از مردم و مسئولان ناراحتی نیست، گفت: ای جوانان، یوسف الگوی من و شماست و باید دور اندیش باشیم.

وی با اشاره به اینکه من از شهرم گلایه ندارم اما از برخی گلایه دارم، گفت: خدا می داند انها را بخشیدم و بیشتر دعا کردم و دعا می کنم از تله های جهل نجات پیدا کنند.

وی ادامه داد: تا زنده ام عشقم امام، قران و شخص امام خامنه ای است.

حجت الاسلام رضائی با اشاره برخی تهمت ها گفت: خودم و همه هستی ام وقف است، چطور شده در جامعه این قدر تهمت میزنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید حرفمان را بزنیم اما توهین نکنیم، بیان داشت: آزاده باشیم و برای یکدیگرفیلم بازی نکنیم.

خطیب جمعه بیرجند افزود: اگر کاری خوبی در شهر انجام شده مال امام و آیت الله آیتی و عارفی و شهداست.

در جریان تحصن سال گذشته از من گلایه کردند

وی با اذعان به اینکه من سرتا پا عیب هستم و نهایت حقارت را پیش شما می کنم، گفت: من همه را بخشیدم شما هم اینجا تصمیم بگیرید همه را ببخشید تا خدا هم ما را ببخشد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۹ پیاده روی آدینه برگزار شده است، تصریح کرد: ادامه تکمیل مصلی نماز جمعه، برگزاری نکوداشت برای بزرگان، تالیف کتاب، ساخت مدرسه تخصصی امیرالمومنین علیه السلام، هفت سال برگزاری و شرکت در ضیافت افطاری در کنار اقشار مختلف مردم و ساخت موسسه قرآنی اولوالباب از اقدامات من در دوران حضور در استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه با ارتباطات قوی تر در مرکز کشور برای مردم استان فعالیت خواهم داشت، افزود: در جریان تحصن سال گذشته برخی ها گلایه کردند که چرا موضع مناسبی نگرفته ام و در پاسخ این عزیزان می گویم که بنده سیاسی نیستم.

وی با بیان اینکه معنای این تحصن را نمی دانستم و حضور بدون ندانستن نفاق بود، افزود: تا کنون پدر این شهر بودم و از این پس وظیفه برادری خواهم داشت.

وی بیان کرد: حرف هایی که یک پدر نتوانسته بگوید را از این پس برای مردم استان به عنوان یک برادر بازگو خواهم کرد.

29216

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =