فاز دوم درمانگاه امام حسین(ع) بیجار راه اندازی میشود

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار از راه اندازی فاز دوم درمانگاه تخصصی امام حسین(ع) در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، دکتر محمد مظاهری در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: رسانه و خبرنگاران عنصر مطالبه گری و عامل مهم ارتقای سطح آگاهی مردم هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بیجار با تاکید بر اطلاع رسانی شفاف و به دور از غرض ورزی به عموم جامعه گفت: اصحاب رسانه رصدگران جامعه در انعکاس اخبار بوده که باید به دور از تنش های سیاسی گام بردارند.

مظاهری از نبود کلینیک ام آر آی در شهرستان گفت و اظهار داشت: ام آر ای به شهرهایی با جمعیت بیش از یکصد هزار نفر اختصاص می یابد و با وجود عدم فاکتور جمعیتی در شهرستان باید از بخش خصوصی کمک گرفت.

وی ادامه داد: کلینیک سونوگرافی به فاکتور جمعیتی وابسته است اما با رایزنی های صورت گرفته توانستیم سونوگرافی دوم را برای بیجار دریافت کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بیجار با بیان اینکه کمبود شدید نیروی انسانی در این سیستم بسیار ملموس است، گفت: کمبود بسیاری در رده های پزشک، پرستار، ماما، متخصص و کادر اداری وجود دارد.

مظاهری افزود: در حال حاضر ۱۸ متخصص در ۱۱رشته تخصصی در شهرستان بیجار به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: در راستای توسعه فضای فیزیکی فاز دوم درمانگاه تخصصی را با جذب اعتباراز دانشگاه علوم پزشکی آغاز نموده و تا پایان فروردین ۹۷ نیز به پایان خواهیم رساند.

مظاهری گفت: گسترش آی سی یو وچهار تخته کردن آن و راه اندازی ان ای سی یو باتوجه به وجود نیروی انسانی متخصص از دیگر برنامه ها می باشد.

وی از راه اندازی واحد هاری در بیمارستان خبر دادو گفت: باتوجه به آمار بالای سگ گاز گرفتگی وافزایش ۴۰ درصدی این مورد، واحد مستقل هاری در آینده ایی نزدیک در بیمارستان راه اندازی خواهد شد.

مظاهری اظهار داشت: بسیاری از امکانات آزمایشگاهی مربوط به ۲۰ سال قبل وبیمارستان قدیم بوده که به محل بیمارستان امام حسین منتقل شده که درشان مردم و بیمارستان نمی باشد‌.

وی از تجهیز و بازسازی سیستم کلینیک های رادیولوژی وسی تی اسکن خبر دادو گفت: تجهیز و بازسازی سیستم کلینیک های رادیو لوژی وسی تی اسکن از اولویت های بیمارستان برای ارائه خدمات مطلوب بوده ودرآینده ایی نزدیک این امر انجام خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =