عضو شورای شهر تبریز: فدراسیون فوتبال با عاملان توهین به مردم آذربایجان برخورد کند

مهر نوشت: عضو شورای شهر تبریز ضمن اعتراض به توهین های صورت گرفته به مردم آذربایجان در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، خواهان برخورد فدراسیون فوتبال با عاملان این حرکت شد.

 شهرام دبیری یکشنبه در جلسه شورای شهر تبریز ضمن اعتراض به توهین های اخیر پرسپولیسی ها به مردم آذربایجان در بازی مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: متأسفانه در روز های اخیر شاهد توهین تماشاگرنماهای پرسپولیس به مردم آذربایجان و هواداران تراکتورسازی بوده ایم که کار این ها هدایت شده، و حاوی شعارهای تفرقه افکنانه قومی بود و توسط لیدرهای پرسپولیس هدایت می شد.

وی با بیان اینکه جا دارد از سعه صدر هواداران تراکتورسازی در قبال این رفتارهای زننده تشکر شود، خاطر نشان کرد: علاوه بر اینکه باشگاه پرسپولیس باید رأساً با لیدرهای خود برخورد کند، فدراسیون فوتبال هم لازم است با شناسایی متخلفان و عاملان این امر، به شدت با مرتکبان این حرکات زشت برخورد کند.

این عضو شورای شهر تبریز در پایان اظهار داشت: بسیاری ازافتخارات سال های گذشته باشگاه پرسپولیس با بازیکنان تبریزی و آذربایجانی حاصل شده است و این توهین ها در درجه اول متوجه ارکان و بزرگان خود این باشگاه است و باید فدراسیون فوتبال با رسیدگی به این موضوع، در راستای تقویت وحدت اقوام و حفظ حرمت ها زمینه ای را فراهم سازد و به این نیاز اصلی و فعلی کشور پاسخ دهد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد حسنی IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    28 26
    دوستان بازی رفت فراموش کردن از بی احترامی فرودگاه تا بی احترامی به مرحوم نوروزی و خوردبین اگر جریمه ای باشه باید برای دور رفت لحاظ می شد نه الان