یکی از مراجعان بیمه آسیا برای سرویس مشکلات مردم نوشته است که این بیمه برای پرداخت خسارت خودرو، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده از فاکتور نهایی کم کرده.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، این روزها حرف و حدیثهای زیادی به دنبال آورده. برخی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم از دادن دوباره مالیات بر ارزش افزوده در برخی اغذیه فروشی ها شکایت کرده اند. برخی می گویند آژانسهای مسافربری از آنها ۹ درصد مالیات غیرقانونی گرفته و حالا یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم نوشته که برای دریافت خسارت تصادف خودرو به یک شرکت بیمه ای مراجعه کرده و آن شرکت. ۹ درصد از فاکتور نهایی او به نام مالیات بر ارزش افزوده کم کرده. 

این کاربر نوشته: من تصادف کردم مقصر نبودمرفتم بیمه آسیاکه خسارت بگیرم هزینه ها را دادم و از کل فاکتور 9درصد کم کردن پرسیدم چرا میگه ارزش افزوده کم کردم گفتم هیج یک از فاکتورها ارزش افزوده نداره که شما کم کردین گفت قانون میگه گفتم کدام قانون دیدم جواب نداره .به کارمنده گفتم اگر هم فاکتور ارزش افزوده داشته باشه باز طلب شما از دولت میشه فرض کنید یک هزینه 1میلیون تومانی 90تومان کم می کنند و اگرهزینه ها با ارزش افزوده باشه 90تومان از دولت طلب کار میشن در عمل 180تومان سود کردن به خدا نمی دونم چی بگم
در این رابطه با روابط عمومی بیمه آسیا موضوع را در میان گذاشتیم. روابط عمومی این بیمه اعلام کرد: رویه برای برای دریافت یا کم کردن ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده از خسارت گیرندگان تصادف در بیمه آسیا وجود ندارد.
روابط عمومی بیمه آسیا همچنین گفت: در صورتی که چنین موضوعی روی داده، مراجعه کننده باید به رئیس شعبه ای که این مسئله رخ داده مراجعه کرده یا با امور خودروی بیمه آسیا یا روابط عمومی این شرکت مراجعه و مسئله را طرح کند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

 

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    2 0
    این قانون هم مثل همه قوانین به ضرر مصرف کننده هستش. اخه مصرف کننده چند بار باید مالیات بده؟ خدایا با دادمون برس...