مدیر روابط عمومی گروه صنعتی پاکشوما از خرید ۱۵ میلیون دلار ماشین‌آلات جدید برای خط تولید این کارخانه خبر داد و گفت: مجموعه به زودی همکاری خود را با یکی از بزرگ‌ترین برندهای بین‌المللی لوازم‌خانگی آغاز می‌کند.



محمد میمندی مدیر روابط عمومی گروه صنعتی پاکشوما این سخنان را در جریان بازدید مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و نمایندگان استانی گروه صنعتی پاکشوما از خط تولید محصولات این شرکت بیان کرد.

وی با اشاره به وسعت ۱۰ هکتاری کارخانه در شهرک صنعتی محمودآباد قم گفت: ۷۵ هزار مترمربع به فضای تولیدی محصولات پاکشوما اختصاص یافته است.

میمندی با اشاره به اینکه در این کارخانه بخش‌های تولیدی متعددی برای ساخت قطعات مختلف سبد محصولات پاکشوما در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند افزود: هر قسمت از این مجموعه می‌تواند به تنهایی کارخانه‌ای مجزا باشد اما پاکشوما همه آنها را زیر یک سقف قرار داده است.

مدیر روابط عمومی گروه صنعتی پاکشوما ادامه داد: فعال بودن خطوط تولید متعدد در کنار هم، مورد توجه بازدیدکنندگان خارجی نیز قرار می‌گیرد و همین امر اعتماد آنها را به مجموعه افزایش می‌دهد.

وی بیان کرد: پاکشوما همواره تلاش می‌کند مدرن‌ترین تجهیزات روز موجود در صنعت لوازم‌خانگی را فراهم کند و در همین راستا حدود ۱۵ میلیون دلار ماشین‌آلات جدید را برای نصب در خطوط تولید خریداری کرده که در حال انتقال به کشور هستند.

میمندی با اشاره به خرید پیشرفته‌ترین تکنولوژی ساخت دیگ ماشین لباسشویی ادامه داد: این تکنولوژی به کشور آمریکا تعلق دارد اما واحد تحقیق و توسعه پاکشوما توانسته است پس از رایزنی‌های مستمر با شرکت‌های اروپایی آن را خریداری کند.

مدیر روابط عمومی گروه صنعتی پاکشوما، از خرید خط تولید یخچال و فریزر خبر داد و گفت: دستگاه‌ها در حال انتقال به کشور هستند و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تا پایان سال نصب و راه‌اندازی می‌شوند.

میمندی با اشاره به توانمندی‌های هولدینگ پاکشوما در تولید برندهای مختلف از جمله پاکشوما، کروپ، کرال، جنرال‌آدمیرال و جی‌آدمیرال و همچنین عقد قرارداد با برندهای خارجی از جمله میدیا، کندی و زیرووات، گفت: با توجه به سبد متنوع محصولات کارخانه و ضرورت پاسخگویی سریع به نیاز بازار در کل کشور، برخی خطوط تولیدی مجموعه در سه شیفت فعال هستند و محوطه وسیعی نیز به انبار تولیدات اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: این گروه صنعتی به عنوان مجموعه‌ای دوستدار محیط‌زیست شناخته می‌شود چرا که برای مثال در فرایند ۹ مرحله‌ای شست‌وشوی محصولات خود در بخش رنگ‌آمیزی، از موادی استفاده می‌کند که کمترین آلایندگی و ضرر را برای طبیعت دارند.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و نمایندگان استانی گروه صنعتی پاکشوما از خطوط تولید قطعات، مونتاژ و رنگ‌آمیزی محصولات مختلف این شرکت و همچنین آزمایشگاه و انبار مجموعه بازدید کردند.

  • توجه ویژه پاکشوما به موضوع صادرات

در بخش دیگری از این همایش حسین اسحاقی، قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما با اشاره به نصب یکی از مدرن‌ترین دستگاه‌های جوش ماشین لباسشویی تا سه ماه دیگر گفت: همچنین در آینده نزدیک خط کامل تولید ماشین ظرفشویی در کارخانه نصب و خط تولید یخچال و فریزر نیز به روز می‌شود.

اسحاقی ادامه داد: شرکت پاکشوما استانداردهای سخت‌گیرانه‌ای را در فرایند تولید اعمال می‌کند و به کیفیت محصولات خود توجه ویژه‌ای دارد.

وی غفلت از موضوع صادرات را عاملی برای شکست بنگاه‌های اقتصادی بزرگ دانست و افزود: پاکشوما اکنون سالانه ۴۰۰ هزار دستگاه لوازم‌خانگی را تولید می‌کند که این تعداد تا سه سال دیگر به یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه افزایش می‌یابد.

قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما بیان کرد: این مجموعه برنامه‌ریزی دقیقی در بحث صادرات دارد و قراردادهای خوبی نیز تاکنون در برخی کشورهای خارجی منعقد کرده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 615010